שיפוצניקים כמו בעלי מקצוע אחרים עובדים על פיו של מודל עסקי מסודר ומאורגן להפליא. כאשר המטרה הראשית שלהם היא כמובן להביא לעצמם כמה שיותר לקוחות שיגרמו להם לעבוד ללא הפסקה. המודל העסקי של שיפוצניקים הוא קצת שונה מאשר שאר בעלי המקצוע, מכיוון שהם יכולים לעבוד בתקופות מסוימות ולעיתים הם לא יכולים לעבוד במשך תקופת זמן ארוכה.

חדר בשיפוץ

סדר וארגון של לוח הזמנים לפני הכול

אחד מהדברים החשובים ביותר עבור כל שיפוצניק זה לסדר את לוח הזמנים שלו כך שהוא יודע בדיוק איזה שיפוץ יש לו וכמה זמן הוא אורך. כך הוא יכול לסדר את הלו"ז שלו בצורה אידיאלית, והוא לא ימצא את עצמו בבעיות של לוח זמנים מול שאר הלקוחות. מודל עסקי שכזה יכול לעשות את כל ההבדל בין שיפוצניק מיומן ובין כזה שמתקשה מאוד למצוא לעצמו לקוחות בגלל אילוצי זמן וחוסר ארגון.

הבהרת כל הנקודות החשובות ללקוח

שיפוצניק איכותי הוא כזה אשר שם את כל האמת מול פניו של הלקוח, כך הלקוח ידע בדיוק מה הוא עומד לקבל במהלך השיפוץ עצמו. התהליך מלווה בייעוץ עיצוב פנים עליו תוכלו לקרוא פה לא מעט. הרבה לקוחות ברוב המקרים טוענים כי הם אינם יודעים מה עומד להוליד השיפוץ בדירה שלהם, כאשר חלק מהאשמה נופלת על כתפיו של איש המקצוע. ככל שתעבדו בצורה שקופה יותר מול הלקוחות שלכם, כך תדעו בדיוק אילו מטרות הם שמו לעצמם מול העיניים ומה חשוב מאוד להקפיד על מנת לזכות באהדתם. לקוח לא מרוצה יכול להיות מתכון לצרות, ולכן מחובתכם לעשות את מירב המאמצים על מנת להפוך את הלקוחות שלכם למרוצים באופן תמידי. גם אם לפעמים הלקוח לא צודק, עליכם להראות לו כי הוא צודק ואתם מבינים אותו בצורה טובה. אינטראקציה עם הלקוחות בתור שיפוצניקים הם הבסיס להצלחה עסקית, ואתם חייבים להקפיד לעשות זאת בצורה קבועה. ככל שיהיו לכם יותר לקוחות מרוצים כך כמות העבודה שלכם תגדל מכיוון שהם ימליצו לחברים או למכרים שלהם על השירות שלכם.

רוצים להמשיך לקרוא על עיצוב הבית כנסו לכאן