חיפוש

כך תבצעו הובלות דירה מבלי ששום דבר ישבר

הובלת דירה מהווה ללא ספק כאב ראש לא קטן, וזאת לאור החשש שמא הפריטים היקרים שלנו יישברו. כיצד ניתן להימנע מכך?להלן הטיפים החשובים ביותר שכל אחד חייב לדעת לקראת מעבר הדירה.

 

מעבר דירה – מה חשוב לזכור?

מעבר דירה מהווה את אחד הרגעים המטרידים ביותר בחיינו, וזאת לאור החשש של רבים מנזק אשר ייגרם לרכוש. חשוב לזכור כי כיום הענף הזה השתנה ללא הכר, וזאת לאור העובדה כי יותר ויותר חברות משתמשות בציוד אריזה מתקדם עוד בטרם החל הליך מעבר הדירה, וזאת על מנת להבטיח כי המעבר יתבצע על הצד הטוב ביותר, כמו גם על מנת לדאוג לכך שהציוד אותו אנו מעבירים יישמר בשלמותו. בנוסף, לקיחה של חברת הובלות מקצועית אשר תעניק לכם הדרכה מוקדמת לגבי טיב האריזה תתרום מאוד להצלחת התהליך, אך אנו כאן שמחים להציג לכם את הטיפים החשובים שכל אחד חייב לדעת בטרם מתחילים במלכת האריזה, כך שהובלת הדירה תתבצע מבלי ששום דבר יישבר בדרך:

  • חלוקה נכונה – בטרם אנו מתחילים את מלכת האריזה, חשוב לבצע ארגון מחודש של הפריטים ע"פ קטגוריות. כלומר: חלוקה לבגדים, נעליים, חפצי יום, רהיטים וכדומה, כאשר כל קטגוריה נארזת בצורה שונה. כאשר נבצע את הפעולה הזו, חשוב מאוד שאת הפריטים השבירים נסמן באמצעות עט או טוש בולט, ונבקש להעביר אותם ראשונים, כך
  • סימון האריזה – דרך מצוינת להעביר לחברת ההובלות את הרגישות לגבי פריטים מסוימים היא ע"י סימון. בכך, ידע הצוות המקצועי אשר מגיע אליכם הביתה כי הפריטים אותם סימנתם עלולים להישבר, ועל כן יש לשים אליהם דגש מיוחד.
  • אי העמסה – חשוב שאת קופסאות האריזה של הפריטים לא יהיו מלאות עד אפס מקום, וזאת משום שאם במקרה הקופסא תיפול סביר להניח שהנזק עצמו יהיה משמעותי יותר. לכן, מומלץ לפזר את הפריטים ואת הרגישים ביותר לשאת עמנו, בין אם מדובר בתמונות יקרות ערך, חפצי נוי וכו'.
  • אריזה מקצועית – ישנן חברות שונות אשר מציעות שירות של אריזה בבית הלקוח, ע"י צוות מקצועי. מדובר בהמלצה חמה מאוד של לקוחות רבים אשר ביצעו העברה של הבית, וזאת משום שזה חוסך זמן ומאמץ, כמו גם לאור העובדה כי החברות הללו משתמשות בחומרי איטום מתקדמים אשר מבטיחים כי הציוד שלכם יישמר בצורה איכותית עד להגעה לבית החדש.
  • לקיחה של חברת הובלות מקצועית – חברת הובלות מקצועית לה וותק ומקצועיות תבטיח כי המעבר יתבצע על הצד הטוב ביותר, וזאת לאור הניסיון שלהם בטיפול במקרים קודמים. לכן, בדקו היטב כי אתם לוקחים חברת הובלות מקצועית אשר יודעת לטפל בפריטים שבירים, כמו גם להעביר אותם בצורה בטיחותית באמצעות משאית אטומה והרמטית.

ארגז

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »