חיפוש

אוסקה טיפים למטייל ביפן

ביקור בעיר אוסקה מהווה הזדמנות של ממש להתרשם מהשפע האטרקציות, המקדשים כמו גם מרכזי התרבות. מהם הטיפים החשובים ביותר בעבור המטייל? להלן כל הפרטים.

 

מתכננים לטייל באוסקה? להלן כמה טיפים חשובים

אוסקה נחשבת לאחת הערים היפות ביותר בעולם, ובפרט ביפן. מדובר בעיר עצומה אשר מושכת אליה מדי שנה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם, כמו גם מישראל, וזאת לאור העובדה כי מדובר בעיר מודרנית ומשוכללת אשר השתמרה עם השנים ושמרה על המסורת היפנית העשירה. על כן, אם אתם כעת מתכננים טיול באוסקה להלן כמה טיפים חשובים, מפי המומחים של אתר יפן טורי:

  • הגעה לאוסקה מתבצעת באמצעות מערכת רכבות משוכללת אשר מאפשרת להגיע לאוסקה בתוך כ 3 עד ארבע שעות. מומלץ לרכוש עוד בארץ כרטיס אשר מאפשר לנוע בחופשיות במערכת הרכבות, וזאת על מנת לחסוך במחיר. יתרה מכך, ניתן לרכוש כרטיסים למחלקה ראשונה או רגילה, והטיפ שלנו הוא לקחת את המחלקה הרגילה אשר היא ברמה גבוהה מאוד ומאפשרת נוחות. בנוסף, ניתן להגיע גם בטיסה לעיר, אולם מדובר במחירים גבוהים מאוד בעבור תיירים.
  • מומלץ לשהות בעיר בין 4 ימים לשבוע, אולם ישנם מקרים בהם רבים מהמטיילים מעדיפים להישאר, זאת לאור שפע האטרקציות בעיר. יחד עם זאת, על מנת למצות את השהות שלכם מומלץ לבצע תכנון טיול מדויק אשר כולל איתור של מקדשים, חנויות כמו גם מקומות תרבות עוד בטרם הגעתכם, וזאת לאור העובדה כי במידה ולא תתכננו כמו שצריך אתם עלולים להישאר מבולבלים מאוד לאור שפע הפעילויות אשר ניתנות.
  • לינה בעיר מתאפשרת באמצעות מלונות ברמה של חמישה כוכבים אשר הם מודרניים לחלוטין, כמו גם אפשרות לינה במלונות מסורתיים. מומלץ מאוד לישון דווקא במסורתיים וזאת לאור הקפסולות הייחודיות אשר מאפשרות לחוות את התרבות היפנית במיטב הדרה. אולם, נקודה חשובה היא להזמין את מקומות הלינה לפחות שלושה חודשיים מראש, זאת לאור העובדה כי בעונת הביקוש מקומות הלינה מתמלאים במהירות שיא.
  • בטרם אתם מגיעים לעיר חשוב מאוד לבחון את נושא התקציב שלכם, וזאת לאור העובדה כי ביקור ביפן באופן כללי ובפרט באוסקה עלול לעלות לא מעט כסף, בייחוד בתקופת הביקוש אשר היא בתקופת האביב. בנוסף, ניתן להמיר כסף במגוון רחב של קיוסקים אשר מתמחים בביצוע ההמרה.
  • במידה ואתם מגיעים למסעדה בעיר, חשוב להסיר את הנעליים בטרם אתם נכנסים – כחלק מהנימוס היפני אשר קובע כי יש לבצע הפרדה בין החוץ לפנים. בנוסף, אסור בשום פנים ואופן להציע למלצרים טיפ, משום שהפעולה הזו איננה מקובלת במדינה. התשלום בעבור השירות מגולם כבר במחיר הסופי, ולכן שימו לב לפרט הזה בכדי למנוע אי נעימות אל מול המלצרים המנומסים אשר ישרתו אתכם.

עיר מושלמת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא