חיפוש

איך לבחור משרד רואי חשבון?

רבים מהאנשים אינם יודעים עד כמה רואה חשבון הוא דבר חשוב והכרחי בכל עסק אפילו עסק קטן כמו ביטוח, רואה חשבון הוא האדם שבעצם מנהל את כל הכספים של העסק, בסוף כל חודש מדווח בעל העסק לרואה חשבון על כל הפן הכלכלי שהיה במהלך החודש בעסק.

תפקידו של רואה חשבון הוא חשוב מאוד כיוון שהוא גורם לכך שאנחנו לא נצטרך להתמודד מול רשויות המס.

לכן, כיוון שבחירת משרד רואי חשבון (ולא משרד החזרי מס בלבד) הוא דבר חשוב ביותר, כאשר ניגשים לבחור משרד רואי חשבון, יש לעשות זאת בקפידה ולהשקיע מחשבה רבה.

 

חיפוש באינטרנט

כאשר ניגשים לבחור בעל מקצוע ניתן להתחיל את הבחירה בחיפוש באינטרנט, עליכם להיכנס למנוע החיפוש לרשום את התיאור של מה שאתם חפצים למצוא, למשל, רואה חשבון, אם אתם רוצים רואה חשבון בעל אפיון מסוים, למשל אזור המשרד, התמחותו ועוד, תוכלו להוסיף את המילים הללו בעת החיפוש.

כאשר מקבלים תוצאות במנוע החיפוש, בדרך כלל יופיעו לכם ברשימה קודם  האתרים הפופולאריים ביותר, זאת אומרת האתר אליו נכנסים מספר רב של אנשים מדי יום, זהו הדבר הראשון שיכול להעיד לכם על אותו משרד רואי חשבון, מומלץ להיכנס לכמה אתרים המופיעים ראשונים ולקרוא מידע על אותו המשרד.

כדאי להחליט על שניים או שלושה משרדי רואה חשבון שנראים לכם מתאימים לכם ולעסק שלכם, ולעבור לשלב הבא.

 

חיפוש בעזרת המלצות

אם אתם טיפוסים שלא אוהבים לסמוך על הנאמר באתרי האינטרנט השונים, אפשר להתחיל את בחירת רואה חשבון בהתייעצות עם חברים ובעלי עסקים שונים שאתם מכירים, כדאי לשאול אותם של איזה משרד רואה חשבון הם לקוחות והאם הם מרוצים וממליצים, אם שמעתם על משרד רואה חשבון שיכול להתאים לכם ולעסק שלכם, מומלץ לעבור לשלב הבא ולהמשיך בחיפוש.

בין אם החלטתם להתחיל את הבחירה במשרד רואה חשבון באינטרנט ובין אם בעקבות המלצה של חברים, השלב הבא של הבחירה היא פגישה עם נציג מטעם המשרד או עם הרואה חשבון בעצמו, קבעו פגישה והכינו שאלות שיעזרו לכם להחליט האם להפוך ללקוחות של אותו המשרד.

 

פגישה הכרות עם המשרד

הפגישה עם משרד רואה חשבון, הינה לשם הכרות והחלטה האם זהו המשרד שייצג אתכם מול רשויות המס.

בפגישה של פנים מול פנים ניתן לראות את האנשים שיעבדו אתכם ולקבל רושם על טיב העבודה והרצינות של אותו המשרד, לכן אין תחליף לפגישה ולבדיקה האם המשרד והעסק שלכם יוכלו לעבוד ביחד.

והשלב האחרון לאחר פגישה עם רואה חשבון, הוא בירור על אותו המשרד עם לקוחות עכשוויים של המשרד, כאשר אתם יוצרים קשר עם אחד הלקוחות, בקשו ממנו לפרט על המשרד, על יתרונותיו וחסרונותיו ולאיזה אופי של עסקים הוא מתאים.

זכרו שהבחירה הטובה ביותר היא זו שעשיתם בשיקול דעת ובבירור מעמיק.

בהצלחה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא