חיפוש

הזמנת אמן חושים לערב גיבוש לעובדים

לגבש את העובדים במשרד זו אחת מהמשימות הכי מורכבות וקשות שיש. אומנם זה נכון שיש מקומות שבהם זה קורה באופן טבעי אך האמת היא שלא תמיד זה המצב והרבה פעמים ההנהלה היא זו שצריכה להתערב. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים שמנהלים עסקים, חושבים מה תוכלו לעשות בנידון ואיך ניתן יהיה לגרום לעובדים שלכם להתגבש יותר בינם לבין עצמם. יש אפשרויות בנאליות ורגילות כמו ערב קריוקי, שירה בציבור או הפלגה של כמה שעות בים התיכון, אך האם לא הגיע הזמן שתעשו ערב אחר לעובדים שלכם? התשובה היא חד משמעית כן. אם אתם רוצים להוציא את העובדים שלכם מהמקום הבטוח שלהם, להמם אותם וגם לגרום להם לעבור ערב מצחיק במיוחד, מדוע שלא תזמינו להם אמן חושים להופעה מיוחדת ושונה? הופעה של אמן חושים יכולה להיות מעניינת, אחרת וגם לשלב בתוכה הרבה הומור כך שאם יש משהו בטוח, זה שהעובדים שלכם לא ממש יישארו אדישים לבילוי כזה.

 

בדקו היטב כמה שיותר פרטים אודות אמן החושים

כאשר רוצים להזמין אמן חושים כמו זיגי למשל לערב גיבוש לעובדים, צריך לשים לב היטב אל מי מתקשרים. בדרך כל אמן החושים הוא המרכז של הערב הזה וזה אומר שכולם ימתינו להופעה שלו בציפייה גדולה. משמעות הדברים היא שלא כדאי להזמין מישהו חובבן, כי אדם שלא מגיע עם ניסיון, ידע ואהבה למקצוע לא ממש ייתן את הופעת חייו. חשוב להבין שמעבר לכך שלאמן החושים צריכות להיות יכולות ומעבר לכך שהוא חייב להיות מקצוען, הוא גם צריך להיות אדם מצחיק, משעשע וכזה שגורם לקהל להביט בו. לכן זה ברור מדוע יש אמנים טובים ומוצלחים יותר מאחרים, ואם יש משהו בטוח, זה שלעובדים שלכם מגיע לקבל את הטוב ביותר. עוד טיפ קטן שכדאי לזכור, זה שלא כל אמני החושים יופיעו בפני כל קהל. מעבר לשאלת המיקום בארץ יש לקחת בחשבון גם את השאלה האם האמן מופיע בדרך כלל מול מספר גדול כל כך של אנשים או שהוא בדרך כלל עושה הופעות אישיות. שווה לברר את הפרטים האלה ולבחור את מה שנכון לכם כי אמן החושים צריך להיות איש מקצוע שתוכלו לסמוך עליו ושתצאו כמה שיותר מרוצים מהערב שהוא יעביר.

 

בדקו מראש מה כוללת ההופעה

לבסוף, עוד נקודה שכדאי להיות ערים לה, זה שלכל אמן חושים יש הופעות קצת אחרות. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון מאוד מומלץ יהיה לראות מראש מה כוללת ההופעה. כמה זמן היא נמשכת? ואיזה סוג של הופעה זו? האם אמן החושים מבטיח לשתף את העובדים במשימות שונות? והאם במהלך ההופעה תהיה אינטראקציה בין העובדים עצמם? חשוב לשים לב לכל הפרטים האלה כי בסופו של דבר אתם מזמינים איש מקצוע שהמטרה שלו היא להעביר אירוע מיוחד ושונה. לכן, אם ניתן יהיה להבטיח מראש שאתם בוחרים נכונה, אין ספק שזה כדאי. אמן החושים יכול אומנם לגבות מחירים לא מאוד נמוכים אך אתם תראו שזו השקעה משתלמת כי בסופו של דבר העובדים ייהנו מהבילוי.

מופע חושים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אירוע חברה מושלם
איך לתכנן אירוע חברה מושלם

העובדים שלכם נותנים מעצמם הרבה בימי העבודה, משקיעים זמן אנרגיה ומסירות רבה למשימות שלהם ואוהבים לבוא לעבודה – וחשוב לגרום לזה להמשיך כך. דרך מעולה

קרא עוד »