חיפוש

הביטוחים המיותרים שכולנו משלמים עליהם

ביטוחים זה מסוג אותם הדברים שאיש מאיתנו לא רוצה לשלם עליהם, אך אנחנו לא באמת יכולים בלעדיהם. לכן עולה השאלה האם לא הגיע הזמן לבדוק האם בכל זאת יש דרך לחסוך קצת בעלויות של הנושא הזה? האם יכול להיות שגם אתם, אפילו אם אתם מאוד מעורים בחשבון הבנק שלכם, משלמים על ביטוחים כפולים? או על סעיפים מיותרים שלא רלוונטיים עבורכם בכלל? חברות הביטוח נוהגות הרבה פעמים בדרך של ניסוחים מעורפלים אשר גורמים לכך שהלקוח לא באמת יבין ויידע על מה הוא משלם. מצב כזה גורם לתשלומים כפולים ולכן הגיע הזמן שתעשו סדר בדברים.

 

איך שופכים אור על המצב במינימום מאמץ?

כולנו יודעים שקיימת האפשרות לפנות אל חברות הביטוח השונות ולבקש מהן דוחות אודות כל התשלומים שלנו אליהן. עם זאת, לא תמיד ברור לנו באיזו חברת ביטוח יש לנו פוליסה, לא תמיד הדוח באמת נהיר לנו ולא תמיד יש לנו זמן להתעסק בכל העניין המטריד הזה. לכן, אם גם אתם רוצים לעשות חיפוש כמה שיותר מהיר ויעיל, אנחנו מציעים לכם לפנות עוד היום אל הר הביטוח. הר הביטוח זה הגוף שיוכל לברר עבורכם כל דבר שתרצו אודות הביטוחים השונים ואף יציג בפניכם את כל המידע בצורה מסודרת. כך תבינו האם אתם משלמים יותר מידי ובעיקר, האם אתם משלמים על משהו שלא באמת נחוץ לכם, לעוד פרטים – היכנסו לאתר!

האם המידע באמת אמין?

התשובה היא חד משמעית כן, כי המידע שיגיע אליכם דרך הר הביטוח הוא מידע שהתקבל ישירות מחברות הביטוח השונות. המערכת של הר הביטוח פשוט מחוברת אל החברות השונות הפועלות בישראל ולכן היכולת של מערכת זאת להשיג את המידע הרלוונטי הרבה יותר גדולה ויעילה. אין סיבה שתבזבזו זמן יקר על חיפוש מידע מחברות הביטוח השונות כי הר הביטוח יוכל לעשות עבורכם את העבודה הזאת בצורה הרבה יותר מהירה. בהתאם למידע שתקבלו תוכלו לבחור מה אתם עושים בנידון והאם אתם רוצים לבטל או לשנות חלק מהביטוחים שלכם.

ביטוחים מיותרים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא