חיפוש

חבילות שייט לים התיכון

חופשה מיוחדת

מרגישים את הצורך לצאת לחופשה והשנה מתחשק לכם לעשות משהו מיוחד, אחר ושונה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם, כי כמה פעמים עוד אפשר יהיה לטוס לחו"ל בטיסה זולה או לשכור צימר בצפון? לכן אנחנו מציעים לכם לחשוב על משהו שונה ואחר השנה, כמו לדוגמא האפשרות של קניית חבילות שייט לים התיכון. ראשית, כדאי לדעת שכאשר מדברים על חבילות שייט לים התיכון מדברים למעשה על אינספור אפשרויות שונות ושנית, אין ספק שגם אתם, כמו כל זוג אחר, תמצאו בקלות את החבילה המתאימה לכם ביותר. בדרך כלל החבילות כוללות לא רק את השייט עצמו אלא גם טיסה אם יש בכך צורך, כך שהמחיר הסופי שתוכלו לראות באתר של חברת  דיירקטקרוז יהיה כבר המחיר הסופי שתשלמו.

 

ביקור במקומות הכי יפים שיש בים התיכון

סביר להניח שגם לכם יצא לבלות קצת ביוון, בטורקיה או בכל מיני מקומות אחרים שנמצאים בים התיכון, אך מתי תעשו פעם קרוז בין כל המדינות הללו? והאם הקדשתם חופשה שלמה להכיר את כל האזורים הכי יפים שיש בים התיכון? חברת דיירקטקרוז מזמינה אתכם לקרוז מפנק שיכול לכלול 9 לילות, שבועיים או יותר. בצורה כזאת כל זוג יוכל לבחור את הקרוז המושלם עבורו, בין אם זה מבחינת העניין שהוא כולל, משך הזמן או כל נתון אחר שיכול להיות משמעותי. במסגרת טיול כזה תעברו באיים הכי יפים שיש ביוון, בקרואטיה וגם, כמובן, במדינות מקסימות כמו איטליה, כי מה יכול להיות רומנטי יותר מאשר לצאת לטיול השנתי שלכם מנמל ונציה?

 

כמה באמת הגיוני לשלם על טיול כזה?

ראשית, זה תלוי לכמה זמן הוא נמשך, כמה עצירות הוא כולל ועל כמה לילות מדובר. זה טבעי שעל קרוז של 15 ימים תשלמו יותר מאשר על קרוז של 9 ימים. שנית, עוד נתון שישפיע על המחיר זו השאלה באיזה חדר אתם בוחרים. בחברת דיירקטקרוז תוכלו ליהנות מהתנאים הכי טובים שיש וממגוון רחב של חדרים, מה שאומר שתוכלו גם לקבוע כמה לשלם על החופשה הקרובה. בדרך כלל יש אפשרויות לבחור באוניות בין חדרים פנימיים, חדרים עם מרפסות או אפילו סוויטות מפנקות במיוחד, כך שאתם תחליטו מה הגבול שלכם מבחינת המחיר שתשלמו. שימו לב שכאשר מדברים על בילוי כמו חבילות שייט ים התיכון עם חברת שייט מקצועית וידועה, מדברים גם על תנאים נוחים מאוד באוניה עצמה. האוכל נהדר, והוא כמובן כלול במחיר, ויתרה מכך, יש גם מתקנים לכל אורכה ורוחבה של האוניה להנאת הנופשים. יש בדרך כלל בריכות, חנויות שבהן ניתן לרכוש לא מעט פריטים בהנחות ואפילו פינות עם מיטות שיזוף בכל מקום. אתם תראו שאחרי הקרוז הראשון שלכם כבר לא תוכלו לחשוב בכלל על סגנון אחר של חופשה, אז למה אתם מחכים?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא