חיפוש

כלי גינון – מדריך

קיימים מגוון כלי עבודה שכל איש מקצוע זקוק להם. מהם הכלים הדרושים אשר יעזרו לכם להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוח?

 

מפוח עלים

כל גנן מקצוען יודע כי הפעולה הראשונה אשר צריכה להתבצע כאשר מגיעים לביצוע עבודת הגינון צריכה להתבצע באמצעות הכלים המתאימים, ובראש ובראשונה באמצעות שימוש במפוח עלים. אם בעבר השתמשנו במגרפת עלים אשר גזלה זמן רב, כיום קיימים בשוק מכשירים מתקדמים בעלי עוצמה רבה אשר מקלים על עבודת ביצוע ניקוי העלים וכותרות הפרחים אשר מסבים נזק רב לגינות, ולמעשה באמצעות המפוח ניתן כעת לשאוב את העלים היבשים בקלות ובמהירות. צריך לזכור כי לאור ההתקדמות הרבה בתחום כלי הגינון קיום קיימים בשוק מספר רב של סוגים שונים של מפוח עלים, ועל כן טרם הקנייה של מפוח העלים חשוב לבדוק מהי גודל הגינה אשר בה תתבצע העבודה וכך להתאים את המפוח המתאים. כמו כן, ניתן לרכוש כיום מניפת עלים לשימוש ביתי, זאת לצורך שימור המצב לאחר הטיפול באמצעות מפוח העלים.

 

קלטרת

מדובר בלי עבודה אשר מיועד לעיבוד שכבת הקרקע העליונה של השטח. המקלטרת מורכבת לרוב משלוש סכינים אשר חודרות את האדמה ובאמצעותה ניתן לעקור עשבים שוטים, ליישר את הקרקע, לפרק רגבים ועוד, אך הפעולה החשובה ביותר היא ריענון האדמה בצורה כזו שלמעשה באמצעות העבודה עם המקלטרת ניתן להכניס אוויר וחמצן לאדמה. הפעולה הזו חשובה לביצוע באופן כזה אשר יתבצע אחת לשבועיים – וזאת כדי ליצור בסופו של דבר תוצאה אשר היא אסתטית ויפה לעין אך גם משפרת את איכות האדמה ומאפשרת לשתול באופן נכון וטוב יותר תבלינים, פרחים ועוד.

 

מזמרה

מדובר בכלי אשר הוא בגדר חובה לכל גנן מקצועי. המזמרה כוללת זוג ידיות, ציר ולסתות כאשר ניתן לסגור אותה באופן בטיחותי ע"י לחיצה מתמשכת או ע"י לולאה או סוגר בטיחות אשר מצמידים יחדיו. המזמרה מיועדת לביצוע פעולות בסיסיות של גיזום של עצים ושיחים, כמו גם סידור פרחים בגינה והיא כאמור בגדר כלי חובה עבור כל גנן אשר מעוניין לספר ללקוח.

 

מכסחת דשא

הכלי החשוב ביותר שעל כל גנן מקצועי לרכוש. מכסחת דשא עברו בשנים האחרונות שדרוגים רבים, וכיום ניתן לבחור בין שני סוגים עיקריים: מכסחת דשא חשמלית המופעלת ע"י אנרגיית חשמל או מכסחה מכנית.

 

גנן מקצועי ומעוניין לרכוש את כלי הגינון הטובים ביותר בשוק? פנו עוד היום אל האתר של שרות וציוד, אשר נחשבת כיום ליבואנית המובילה בישראל ובעלת וותק של מעל 60 שנה בייבוא כלי גינון מקצועיים, מוטורים ונטענים. החברה מציעה מגוון רחב של ציוד גינון ממיטב היצרנים המקצוענים ביותר בעולם בטווח מחירים נוח אשר יבטיח לכם עבודה נוחה, מקצועית וטובה באמצעות הכלים המתקדמים ביותר.

כלי גינון המדריך

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כלי גינה
6  כלי עבודה שימושיים

בין אם אתה גנן מושבע או חובב עשה זאת בעצמך, הכלים הנכונים חיוניים לפרויקטים מוצלחים של תחזוקת גינות ובנייה. הכלים הנכונים לא רק מקלים על

קרא עוד »
במה כרוכה בניית פרגולה?

בנייה של פרגולה מעץ זה לא עניין של מה בכך. לאחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של אנשים שחושבים אחרת ומנסים לבנות את הפרגולה באופן

קרא עוד »