חיפוש

למה אתם צריכים לדעת מה זה הר הכסף?

עובדים מאוד קשה אבל בסופו של דבר אתם לא לגמרי יודעים לאיפה הכסף שלכם נעלם? אם כך, בהחלט יכול להיות שהוא פשוט נאבד! זה אומנם נשמע אבסורד, אך האמת היא שגם אנשים שמתנהלים בצורה מאוד מחושבת ורצינית עלולים להגיע למצב שבו הם מאבדים כספים. תוהים איך זה יכול להיות? פשוט מאוד, על ידי חסכונות שהם שוכחים את הקיום שלהם. אומנם זה נכון שתמיד כאשר אנחנו פותחים חיסכון זה נראה לנו הדבר הכי חשוב שיש, אך האמת היא, שככל שחודשים עוברים והשנים חולפות אנחנו בכלל שוכחים שעשינו את החיסכון הזה. חברות הביטוח מצידן לא טורחות לעדכן אותנו וכך יוצא שלמעשה מחכים לנו, שוכבים ונחים להם, עשרות אלפי שקלים.

 

איך הכסף יגיע אליכם ואיך תצליחו לאתר אותו?

עד לפני כמה שנים הקושי האמיתי היה להצליח לאתר את הכספים שמגיעים לנו ומחכים, אך היום, עם הר הכסף, הדברים נראים אחרת. למעשה בעזרת הר הכסף כל אזרח יכול להשאיר את הפרטים האישיים הבסיסיים שלו ובהתאם לכך הר הכסף כבר יוצא לחיפוש. לא מדובר על חיפוש מורכב מידי, ובטח שלא בעידן המודרני שבו אנחנו חיים ואשר בו יש כל כך הרבה תוכנות משוכללות שמאפשרות לבצע את פעולת החיפוש במהירות. משמעות הדברים היא שמהרגע שתפנו אל הר הביטוח ועד הרגע שבו תקבלו תשובה לגבי כל הכספים שמחכים לכם לא יעבור הרבה זמן, אז למה אתם מחכים? אין שום סיבה לוותר על מה שחסכתם בעצמכם ועל מה שמגיע לכם כך שאין ספק שכדאי לפנות עוד היום אל הר הכסף ולעשות את כל הבירורים הנדרשים.

 

האם יש עוד חסכונות שאולי מישהו אחר השאיר לכם?

עוד דבר ששווה לכם לבדוק אם ההורים שלכם נפטרו, זה האם אין חסכונות אבודים על שמם. הרבה פעמים זה קורה, כי למעשה חברות הביטוח שבהן עשו הנפטרים חסכונות לפני עשרות שנים לא באמת טורחות לחפש את היורשים ובכך מפירים את ההתחייבות שלהם. הן לא מודיעות ליורשים שמחכים להם עשרות אלפי שקלים וכך קורה שעד שאותם יורשים לא מחפשים את הכסף, הם פשוט לא יודעים על קיומו. לכן כדאי להשתמש ביוזמה הנהדרת שעונה לשם "הר הכסף" כי אתם לא יודעים איזו הפתעה נהדרת אולי מחכה לכם שם! לקבל אלפי שקלים, או מאות אלפי שקלים, זה אומנם לא סכום שמשנה את החיים אך זה סכום שתמיד יכול לסייע לחיות טוב יותר.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא