חיפוש

קורס משחק מיוחד

כיום ניתן למצוא בישראל עשרות מוסדות לימוד אשר מציעים קורס משחק. היכן תמצאו את קורס המשחק הייחודי ביותר? התשובות במאמר הבא.

 

יש לכם חלום להפוך לשחקנים? אתם לא לבד

שוק המשחק בישראל נחשב לתחרותי ביותר, ועל מנת לקבל תפקידים יש צורך בהרבה כישרון אבל גם הרבה מאוד עבודה קשה. אומנם רבים סבורים כי למי שיש כישרון משחק יכול ללכת לאודישנים ולהתקבל, אבל ברוב המקרים הדבר איננו נכון. גם שחקנים מנוסים אשר התגלו "בטעות" יודעים כי על מנת להתבסס בתחום ולצבור שם ומוניטין יש צורך מידי בלקיחה של קורס משחק ע"י מוסד ידוע ומוכר אשר יודע להעניק סט של כלים ויכולות עמידה מול מצלמה כך שבסופו של דבר תוכלו לגשת לאודישן בביטחון כי התפקיד יהיה שלכם. על כן, חשוב לבחור במוסד מוכר אשר לו מרצים אשר יש להם ניסיון בתחום ואשר היו בעברם שחקנים, כך שמעבר ללמידה תוכלו לקבל גם מידע נוסף ומהותי על העולם התחרותי והלא פשוט הזה.

 

למידה של משחק – באופן מקצועי בלבד

כאמור, על אף הדעה הרווחות כישרון משחק הוא בהחלט פרמטר אבל חשוב ביותר לקחת גם לימודים מקצועיים. בשוק כיום ישנם עשרות מוסדות אשר מתיימרים ללמד משחק, אבל קורס משחק מיוחד ניתן למצוא רק באקדמיה ע"ש דים אמור, אשר נחשבת לאחת האקדמיות המובילות ביותר בישראל ואשר שיטת הלימוד החדשנית אשר נלמדת בה מועברות ע"י המייסדים אמור בכל רחבי העולם. למעשה, הבינו באקדמיה לאומניות הבמה של דים אמור כי מעבר לחוויה של ללמוד משחק יש להעניק לסטודנטים גם סט של כלים נוספים הכוללים בין השאר יכולת אלתור, פיתוח קול, עמידה מול מצלמה וכן עבודה אישית ואינטימית. לימודי משחק אינם פשוטים, והם דורשים תעצומות נפש וחשיפה לא מועטה. כדי להקל על החוויה מאפשרת האקדמיה ללמוד בכיתות קטנות ואינטימיות, כאשר לאורך כל הדרך התלמידים מלווים בשורה הראשונה של השחקנים הטובים ביותר בישראל, כמו גם למידה מאגדות תרבות ישראליות כמו יהושוע סובל, אחד מגדולי המחזאים והבמאים בישראל, כמו גם סשה דמידוב אשר נחשב כבר שנים לאחד השחקנים הבולטים ביותר בתיאטרון הישראלי, נתי רביץ ועוד. לאור העובדה כי מתכונת ההוראה באקדמיה לתרבות ואומנות היא שונה, נחשבת התוכנית הנלמדת במוסד לאחת מהמבוקשות ביותר בישראל ומדי שנים עשרות מועמדים מגישים בקשה להתקבל למוסד. חשוב לזכור כי לימודי משחק מקצועיים הם לימודים רציניים מאוד אשר דורשים השקעה ומוטיבציה רבה, באקדמיה ע"ש דים אמור מבטיחים כי בתום הלימודים תוכלו לצאת עם סט חדשני של כלים ולהיות בטוחים כי באודישן הבא שלכם תגיעו מוכנים, רגועים ובעיקר בעלי ביטחון עצמי רב להתמודדות בסיטואציה הלא פשוטה הזו, אשר נועדה להגשים את החלום – להיות שחקן.

לאתר של בית ספר למשחק – האקדמיה לאומנויות הבמה.

משחק מיוחד ראשית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא