חיפוש

כך תפעלו לאחר מתקפת כופרה

לצערנו, מתקפות הכופר הפכו להיות עניין שבשגרה. אזרחים רבים במדינת ישראל מדווחים מידי יום על הודעות SMS ומיילים שגרמו להם ללחוץ על קישור מובנה שהוביל להשתלטות על המכשיר הנייד או המחשב שברשותם.

המדריך הנוכחי עולה לרשת כדי להעלות את המודעות להתנהלות נכונה שיש לבצע ביום שלאחר המתקפה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבצעו את כל השלבים הדרושים, כדי להחזיר לעצמכם את תחושת הביטחון שנעלמה לזמן מה.

 

תשחזרו מיד את המידע

שמענו לא פעם על מי שקיבלו את הגישה למחשב שלהם בחזרה והצטערו לגלות שכל המידע שהיה עליו נעלם. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שאתם אמנם לא יכולים לראות את כל הקבצים, אך הם נמצאים עמוק בתוך המחשב. צריך לבצע "ניתוח" מתקדם שיאפשר להוציא אותם ממקום המסתור. הליך זה "שחזור המידע" והוא מתבצע על ידי מומחים בתחום. נסביר שהשחזור צפוי להחזיר לכם את הדברים הבאים:

  • מסמכים
  • תמונות
  • סרטים ועוד

תשחזרו מיד את המידע 

כך תעשו זאת

תעשו לעצמכם טובה ואל תנסו לשחזר את המידע באופן עצמאי תוך קריאת מדריכים ברשת. שכן, הליך שכזה עשוי להוביל לתוצאה הפוכה (כלומר, העלמת הקבצים והמסמכים לתמיד). ההמלצה שלנו היא לפנות למעבדה מוסמכת שמבצעת הליכי שחזור מידע על בסיס יום יומי. שכן, למעבדות אלה יש את כל הכלים המתקדמים שמאפשרים למצוא את המידע הנסתר ולשחזר אותו מבלי לפגוע בו כלל.

 

תבטלו את שמירת הסיסמאות במחשב

קיבלתם את כל המידע שלכם בחזרה? מצוין! עכשיו עליכם לדעת שמהיום עליכם לזכור את כל הסיסמאות שלכם בעל פה. שכן, ההמלצה שלנו היא לבטל את האפשרות לשמור את הסיסמאות באופן אוטומטי. ניתן לבצע את הפעולה בקלות תוך גלישה להגדרות של הדפדפן.

 

תשנו את כל הסיסמאות שלכם

עכשיו עליכם לעבור בין אתרים שונים שאתם עושים בהם שימוש תדיר ולשנות את הסיסמא בכל אתר. שכן, הפורצים מחזיקים בסיסמאות הישנות שלכם והם יוכלו לנסות ולהיכנס שוב ושוב אל אותם אתרים. אם אינכם יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שתערכו בתור התחלה רשימה של אתרים שיש להם גישה לכרטיס האשראי שלכם, למשל:

  • אתרי קניות מחו"ל
  • אתר הבנק ועוד

תשנו את כל הסיסמאות שלכם

רוצים לעשות טוב לאחרים? תעבירו את זה הלאה!

עכשיו אתם יודעים מה צריך לעשות לאחר מתקפת כופרה. אפשר לומר שיש בידיכם מידע חיוני שיכול לשנות את חייהם של אחרים. לכן, נמליץ לכם להשתמש במידע ולהעביר אותו הלאה למי שימצאו את עצמם בתרחיש איום שכזה. סיוע חיוני זה יפחית את רמת הלחץ ויעלה את המודעות בכל הנוגע להשבת המידע וטיפול נכון במתקפת כופרה.

 

השורה התחתונה

היום שאחרי מתקפת כופרה עשוי להיות קשה במיוחד עבור רבים. מי שקראו את המדריך הנוכחי בעיון, החכימו בנושא. שכן, הם יודעים כעת איך יוכלו להפוך את היום השחור למעט יותר נעים.

כך תפעלו לאחר מתקפת כופרה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לקנות פאות
איפה קונים פאות ראש?

לשיער יש תפקיד חברתי ברור מאוד. עבור נשים רבות, השיער הוא חלק בלתי נפרד מהן ומהאופן בו הן מגדירות את עצמן. לכן, במקרים בהם נדרשת

קרא עוד »