חיפוש

7 אביזרים זולים לאופניים חשמליות שתצטערו שלא הכרתם קודם

אין סיבה להצטער, גם אם עד היום לא הכרתם אביזרים לאופניים חשמליים.

אין זמן יותר טוב מאשר ההווה, אז הכנו לכם רשימה קצרה של אביזרי אופניים שחובה להכיר (במחירים זולים במיוחד).

נתחיל עם אביזר בטיחות חשוב, דיבורית BLUETOOTH לאופניים חשמליים.

 

  1. דיבורית לקסדת אופניים חשמליים – BLUETOOTH

אם מדובר על שיפור בטיחות הרכיבה על אופניים חשמליות, מדברים על אביזרי אופניים כמו דיבורית בלוטוס. הדיבורית הזו יכולה להציל חיים, מאחר שאתם תוכלו להיות חופשיים להתרכז ברכיבה שלכם. ואם כבר להתרכז ברכיבה, חשוב לדבר עם על מעמד או סטנד טלפון לאופניים.

 

  1. מעמד לטלפון לאופניים חשמליות

צריכים מעמד טלפון לאופניים חשמליות? אם כך, אתם כנראה מבינים עד כמה חשוב לא להתעסק עם הטלפון בזמן הרכיבה. זה עשוי להיות כל כך מסוכן, עד שאנשים לעיתים נקלעים חלילה לתאונות לא פשוטות. עשו לעצמכם טובה ותרכשו מעמד טלפון לאופניים חשמליים.

 

  1. גגון גשם אוניברסלי לאופניים מכל הסוגים

בין אם יש לכם אופניים חשמליות מסוג כזה או אחר, או קלנועית אפילו, אתם צריכים כיסוי גשם אוניברסלי לחורף. הכיסוי ישמור עליכם יבשים וכתוצאה מכך, הרכיבה שלכם תהיה רגועה ונינוחה. וכולנו יודעים עד כמה חשוב לרכב רגועים.

 

  1. אביזרי הרכבה על אופניים בזול

אביזרים לאופניים חשמליות בזול יכולים להיות גם איכותיים. זה שאתם רוכשים אביזרים בזול לאופניים חשמליות, לא אומר שהאביזרים צריכים להיות לא מקצועיים. והדוגמה המושלמת לכך היא הדוגמה של כיסא הרכב עם משענת על אופניים חשמליות. תאמינו או לא, אבל אפשר לרכוש כיסא עם משענת לאופניים חשמליים בעלויות ממוצעות של כ-70 ₪ ומעלה.

 

  1. בלמים משופרים לאופניים חשמליים בזול

יש לכם לא מעט סוגים שונים של בלמים לאופניים חשמליות. ברקסים לאופניים חשמליים נמכרים החל מעלויות ממוצעות של כ-30 ₪ ומעלה עבור דסקית אלומיניום. כמו כן, יש רפידות לאופניים חשמליות וסוגים של ברקסים משופרים.

 

  1. מגני ברכיים לאופניים חשמליים

חשוב להגן על הברכיים בגוף, מאחר שהן אלו שנפגשות בדרך כלל עם הקרקע בזמן נפילה, חלילה. כמו כן, יהיה כדאי לשקול לרכוש גם מגנים למרפקים וכפפות רכיבה. האלמנטים האלו יכולים ממש להקטין את חומרת הפציעה בזמן נפילה, לא עלינו.

 

  1. תיק מנשא עבור אופניים חשמליים

אתם יכולים לרכוש ולהתקין תיק מנשא לאופניים חשמליות, שיפטור אתכם מהתעסקות עם הציוד שלכם. נניח שאתם עומדים ברמזור וצריכים לשלוף משהו מהתיק. במקרה הזה, יהיה לכם הרבה יותר קל לשלוף את הציוד שלכם מהמנשא שמורכב על הכידון של האופניים. תשכחו מלהתעסק עם מה שנמצא בתיק שעל הגב שלכם. התעסקות עם תיק הגב מבזבזת זמן יקר, גוזלת תשומת לב ומסוכנת באופן כללי.

 

מיגון לראש

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אסים
3 משחקים לאתנחתא של סוף היום

הימורים מקוונים הפכו בשנים האחרונות לצורת בידור פופולרית יותר ויותר. עם עליית בתי הקזינו המקוונים, לשחקנים יש כעת גישה למגוון רחב של משחקים בקצות אצבעותיהם.

קרא עוד »
תרגיל
הכירו את דוג'ו תל אביב

כולנו מכירים את התחושה שאנחנו רוצים להתאמן, אבל לא מצליחים לקבע זמן בלוח המזנים שלנו שיגרום לנו לצאת מהבית לאימון. הסיבה המרכזית לכך היא שאנחנו

קרא עוד »
רגליים
רכישת גרביים אונליין

כמה פעמים קרה לכם שגיליתם שאתם זקוקה לגרביים חדשות ופשוט לא היה לכם כוח ללכת עד הקניון הקרוב רק בשביל גרביים. גלו את חנות האונליין

קרא עוד »