חיפוש

אבנר קופל – איש עסקים מצליח

מה צריך לעשות, בכדי שיום אחד תהיו גם אתם אנשי עסקים מצליחים? אבנר קופל עונה על הסוגיות החשובות, תוך התייחסות לעברו בענף הכדורסל הישראלי, לתרומתו ולמאמציו הרבים בענף. לאחר שנים רבות של ניסיון עסקי בתחומים שונים, אבנר קופל עונה על שאלות חשובות.

אבנר קופל הינו איש עסקים מצליח, אישיות מאוד מוכרת בענף הספורט הישראלי וכתב ספורט. עם השנים, אבנר קופל צבר ניסיון רב בניהול עסקים שונים, בייעוץ עסקי ועוד. בעבר, מר קופל היה ידוע בשל היותו אוזן קשבת לכל שחקן ושחקן, כתף תומכת ומכילה. החיים בכדורסל מלמדים אותך דבר אחד עיקרי, עבודת צוות היא הכרחית עבור תפקודו המוצלח של כל עסק, בין אם מדובר בפיצוצייה או בחברת איטום גגות אפילו. למעשה, מומחה איטום בדרך כלל יחזיק צוות של עובדים, שגם אותו יש לנהל כהלכה. מתכננים לכבוש את העולם? אולי להיות אנשי עסקים מצליחים? אוטמי גגות מקצועיים? לא משנה במה תבחרו, העיקר שתעשו זאת באהבה רבה ובתשוקה.

 

הדרך אל האושר עוברת דרך העושר?

בעוד שחלקנו מאמינים כי הדרך אל האושר רצופה בעושר, חלקנו האחר דווקא פועלים לא מתוך סיבות כלכליות. אין ספק, במקרים רבים אושר ועושר שזורים יחדיו והולכים בד בבד, אך ישנם לא מעט מקרים בהם אנשים מפתחים קריירות מאוד מספקות, שאינן בהכרח מתגמלות כלכלית.

בין אם בחרתם להיות אוטמי גגות מומלצים או אנשי עסקים ממולחים, בנו לעצמכם מוניטין במשך שנים ובססו את עצמכם על ידי שיווק נכון. שיווק העסק שלכם חייב להתבצע דרך האמצעים הדיגיטליים השונים, בין אם אתם עוסקים בתחום כזה או אחר. אבנר קופל – איש עסקים מצליח וכתב ספורט, בנה את המוניטין שלו במשך שנים רבות, לאחר שהקדיש מחצית מחייו עבור קידום ענף הכדורסל בארץ ישראל. כיום, מר קופל מייעץ עסקית לעסקים קטנים וגדולים, ומשווק את עסקיו השונים גם דרך המדיה הדיגיטלית.

 

אנשי עסקים מצליחים מחוברים למדיה העדכנית

בכדי להיהפך לאנשי עסקים מצליחים, חובה לאמץ את דרכי השיווק העדכניות. במקרה שיש צורך לקדם עסק (תמיד יש), יש לפעול דרך המדיות החברתיות השונות, לשווק דרך מנועי החיפוש הנכונים ועוד. אנשי עסקים רבים מפגינים יכולת גמישות מסוימת, וזאת בכדי להתאים עצמם לעולם הטכנולוגי המתפתח.

אבנר קופל הוא דוגמה לסוג אנשי העסקים, המתאימים את עצמם לעולם שמתפתח בקצב מסחרר. אם יש לכם שאלות או סוגיות בלתי פתורות, בקשות לייעוץ עסקי או כל שאלה אחרת, אבנר קופל מזכיר שאין הביישן למד. אל תישארו עם שאלות ותהיות, הדרך אל הצלחה עסקית רוויה בלמידה! מעוניינים להצליח עסקית? תמיד כדאי לחפש תשובות, לשאול שאלות וללמוד מאנשים אשר ניסיונם ושמם הולכים לפניהם.

איש עובד על מחשב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא