חיפוש

אהבה יש באוויר – 8 המתנות השוות ביותר לט"ו באב 

ט"ו באב, יום האהבה, הוא אחד הימים המיוחדים של כל זוג במהלך השנה. ביום הזה כל זוג יכול לחגוג איך שהוא רוצה את האהבה שלו, אבל מי מאיתנו לא חוגג עם מתנות? בין אם זה יום האהבה הראשון שלכם עם בן או בת הזוג שלכם, ובין אם כבר עברתם כמה ימי אהבה בחיים שלכם – תמיד כדאי לדעת איזה מתנה שווה לקנות. הנה 8 מתנות כאלו.

 

תכשיט ליום האהבה

בקרב המתנות השונות שאפשר לקנות לבן או בת הזוג שלכם, המתנה הקלאסית ביותר היא רכישת תכשיט ליום האהבה. מתנות לטו באב לא חייבות להיות בהכרח מקוריות או יצירתיות תמיד. תכשיט היא מתנה פשוטה וסולידית מצד אחד, אך כזאת שכמעט תמיד פוגעת. אפשר לרכוש באופן מיוחד תכשיט ייחודי ליום האהבה, כמו שרשרת עם השמות של שניכם.

תכשיט ליום האהבה

הבושם האהוב

בא לכם לפנק את בן או בת הזוג שלכם ביום האהבה? אם אתם רוצים למצוא לו מתנה שווה מצד אחד, אך לא מתנה קיטשית או מתחכמת, אתם יכולים ללכת על בטוח ולקנות את הבושם שבן או בת הזוג שלכם שמים בכל יום.

 

שעון

שעון הוא כבר מזמן לא רק המוצר המיושן שמראה לנו מה השעה בכל רגע. שעון הפך בשנים האחרונות לפריט אופנה אפילו יותר מאשר לכלי שמראה לנו מה השעה. לשדרג את בן או בת הזוג שלכם עם שעון מגניב ביום האהבה זה תמיד מצליח.

 

יין טוב

אנחנו תמיד מנסים לחשוב על מתנה בתור משהו קבוע שיישאר עם מקבל המתנה לעד, אך זה לא תמיד חייב להיות ככה. השקעה ביין טוב לכבוד ט"ו באב יכולה לסדר לכם ערב כיפי ורומנטי ביום האהבה עם האדם שאתם אוהבים יותר מכל.

 

מחזיק מפתחות ליום האהבה

אם יום האהבה הוא לא היום בו אתם רוכשים את המתנות הכי יקרות אחד לשנייה, מחזיק מפתחות ליום האהבה היא מתנה שווה במיוחד. במחזיק מפתחות זה אפשר לכלול פרטים שיזכירו את הקשר ביניכם, כמו לבבות עם השמות החרוטים שלכם.

חג האהבה

פרחים

לגברים שרוצים להיות רומנטיים במיוחד בשביל בת הזוג שלהם ביום האהבה, זר פרחים יכול לעשות את העבודה. אם בת הזוג שלכם אוהבת פרחים, תוכלו להפתיע אותה עם זר חדש וריחני בט"ו באב.

 

ביגוד

אם אתם מחפשים מתנה יותר פרקטית ופחות רומנטית לט"ו באב, רכישת בגד לבן או בת הזוג שלכם יכולה להיות התשובה לשאלה שלכם. רכשו בגד שבן או בת הזוג שלכם שמו עליו עין כבר זמן מה.

 

איור זוגי

איור זוגי היא מתנה מיוחדת מאוד לט"ו באב. היא תישאר אתכם הרבה זמן, ואתם יכולים להפתיע את בן או בת הזוג שלכם איתה. האיור מתבצע בהתבסס על תמונה משותפת שלכם, וניתן לתלות אותו היכן שרק תרצו.

מתנות שוות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא