חיפוש

איור יחיד במינו – 5 סיבות להזמין אמן ציורי קיר

אנחנו משקיעים כל כך הרבה בעיצוב הבית או החלל. פונים למעצבי פנים ידועי שם ולאדריכלים מפורסמים. אך המפתיע הוא, שמה שבסופו של דבר יכריע על מראה פנים החלל, הוא לא העיצוב, לא ההום סטיילינג ואפילו לא הארכיטקטורה והאדריכלות, אלא, האומנות במיטבה, שמתבטאת לה ביד אומן, בציור קיר מרהיב, שמעניק תחושות, רגשות ומחשבות, לכל מי שעובר לידו ורק רוצה לגעת.

 

כשאומנות ורגש נפגשים

עיצוב בית או חלל, הוא תחום מדעי למדי, המובנה על פי כללים, קווי צורה ומתאר ויסודות אנלוגיים של צבעים, צורות ומרקמים. אך כאשר אנו רוצים להעביר לשוהים או לנכנסים לחלל רגש, תחושה ואווירה, שהם מעבר לשכל ולהגיון, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא בצורה צורנית ומוחשית, על ידי ציורי קיר אומנותיים, כדוגמת אילו שמציע סטודיו בצבע.

 

חוויה ותהליך בציור קיר אומנותי

אין שני לרושם ראשוני, גורס הפתגם, וגם צודק. ודווקא לכן, ציור הקיר האומנותי, משפיע רבות כבר בעת הכניסה לחדר המצויר. ואם בפתגמים עסקינן, תמונה אחת שווה הרבה יותר מאלף מילים, וביכולתה לחולל מה שאלף משפטים לא יוכלו. ולכן, ציורי הקיר הם לא רק אומנות, אלא פסיכולוגיה מלאת תהליכים, שגורמת לאווירה המדויקת והמתוכננת לשלוט בחדר.

 

ציור קיר, כממחיש מסרים עוצמתי

קשה עד בלתי אפשרי, להעביר מסרים בצורה קלילה, נעימה וקליטה. האנשים של היום, הם עייפים, מהירים ועצבניים, ואם הם לא קולטים את מה שיש לנו לומר – בשנייה הראשונה, הם פשוט עוברים הלאה ומאבדים עניין. אלא אם כן…הם נתקלים בציור אומנותי וחי, שממחיש להם היטב את המסר אותו אנו רוצים להעביר להם, בצורה אומנותית, מרגשת והכי חשוב – מבטאת ומביעה.

 

ציור קיר אומנותי כשדרוג עיצובי

גם בעולם מלא האלמנטים, הפיצ'רים והגימיקים של ימינו, לציורי קיר, עדיין יש את הניחוח הבלתי נגמר, של עיצוב חלומי ומוחשי. אנחנו משקיעים כה רבות בעיצוב הבית, קונים אביזרים יקרים, רוכשים ריהוט איכותי וריצוף ממיטב החברות. אך כדי להגיע לפיניש הסופי, לא נוכל להתעלם מציור הקיר האומנותי, שמשדרג את העיצוב הקיים ומקפיץ אותו לרמה אחרת.

 

שיפוץ שנראה על הקיר

לעיתים, מרגיש לנו כי הבית או החדר צריך להתחדש, לקבל שיפוץ או שדרוג מהותי. אבל לא תמיד יש לנו את התקציב המתאים לכך, או את הסבלנות הנדרשת לבנייה וטיח. האם בשל כך נוותר על החלום שלנו? וודאי שלא. כי ביכולתו של ציור קיר אומנותי, להוות תחליף ראוי והוגן לשיפוץ מאסיבי, ולעורר ניחוח רענן של חדשנות שניכרת על הקיר.

 

לסיכום

אומן ציורי קיר, יגשים לכם את החלום העיצובי שלכם, וידאג לשדרוג של כל שטח וחלל. בנוסף, ביכולתו של האומן לציורי קיר, להעביר ולהמחיש מסרים, ליצור אווירה ואפילו לגעת בלב וברגש של השוהים בחדר.

ציור של עטלפים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »