חיפוש

העסקה המשתלמת! איזה דגם גריל חשמלי הכי נפוץ ומשתלם?

חיפוש אחר גריל חשמלי משתלם עשוי להיות מתיש. הרשת מלאה במגוון רחב של דגמי גריל חשמלי ולכל אחד יש יתרונות וחסרונות משלו. אם אתם מחפשים אחר העסקה המשתלמת, בטח תשמחו לשמוע שהחלטנו להקל עליכם ולחסוך לכם את החיפוש המתמשך אחר הגריל החשמלי הנפוץ והמשתלם ביותר. בגלל שאנחנו כל כך דואגים לכם, החלטנו לשבת על המחשב במשך כמה שעות ולבדוק לעומק מהי העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. אתם מוזמנים להתרווח בכיסא ולקרוא את הסקירה שהכנו במיוחד עבורכם:

 

גריל חשמלי 480 SELMOR SE

דגם זה מבית סלמור נחשב לאחד הדגמים נפוצים שנמכרים כיום בחנויות החשמל. מדובר בגריל חשמלי בעל עיצוב חדשני ומראה יוקרתי שמשלב פלסטיק ונירוסטה. רשת הגריל מאפשרת משטח צלייה גדול במיוחד (סביר להניח שזו אחת הסיבות לכך שמדובר באחד הגרילים הנמכרים ביותר). רשת הגריל מצופה בציפוי NON STICK , כך שניתן לפרק אותה בקלות ולנקות באופן ידני או במדיח מבלי לעבוד קשה. יתרון משמעותי נוסף שאנחנו מצאנו בדגם זה הינו התרמוסטט שמאפשר לבחור את דרגת החום המתאימה לצליית הבשר\דגים ירקות וכו'.

 

גריל חשמלי 2400Q WEBER

הגריל החשמלי של וובר ממוקם אמנם בקטגוריה השנייה, אך מבחינתנו הוא נמצא במקום הראשון. מסקר קטן שערכנו בין חברים, גילינו שהדגם הזה מככב בבתים רבים. אתם יכולים לשכוח מכל הגרילים החשמליים שהכרתם עד היום, כי הגריל של וובר עולה על כולם. יש לו רשת יצוקה וציפוי אמייל שמאפשר מיגון מקסימלי מפני התפתחות של חלודה. כך שהרשת נשמרת לאורך שנים ארוכות. שטח הצלייה של הגריל נחשבת לגדולה מאוד ונוחה במיוחד (יותר מהגריל של סלמור). תוכלו למצוא את הגריל עם אחריות של 5 שנים! אנחנו חושבים שאין צורך להכביר יותר במילים, הגריל של וובר כבש אתנו וערכנו הזמנה של הדגם עד הבית. אם גם אתם רוצים להתחדש בגריל האיכותי של וובר, כדאי שתלחצו על הקישור הבא: https://www.weber.co.il/גריל-חשמלי-weber-q2400/.

 

גריל חשמלי עם מעמד 806 SELMOR SE

עבור הגבוהים מבינכם או פשוט מי מכם שמעדיפים להשתמש בגריל מבלי לחפש שולחן או מעמד מאולתר, זהו הגריל החשמלי בשבילכם. הגריל מתאמים לשימוש ביתי ויש לו 4 רגליות ארוכות שמאפשרות לו לעמוד ביציבות גם בתנאי שטח. שימו לב, אין מדובר כאן בגובה קבוע וסטנדרטי. הגובה ניתן לשינוי, כך שאתם יכולים לבחור באחת מתוך 3 אפשרויות ההגבהה של הגריל. בגריל זה תוכלו למצוא תרמוסטט שמאפשר בחירה של דרגות חום שונות לצליית הבשרים\דגים\ירקות או כל מזון שאם בוחרים לצלות על הגריל. בתחתית הגריל תוכלו למצוא מגש מובנה ועליו ניתן להניח את השיפודים, תבניות או כל דבר אחר שאתם צריכים שיהיה זמין עבורכם. ניתן למצוא אותו ברוב חנויות החשמל עם אחריות לשנה.

Q2400 חשמלי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא