חיפוש

איזה עסקים צריכים תאורה והגברה כדי לשדרג את העסק שלהם?

אם חשבתם שרק אולמות אירועים וחברות הגברה צריכות להקפיד על ציוד עדכני ומתוחזק, אתם טועים.

למעשה, כל עסק שיש בו מערכת הגברה החל מהכי מינימאלית ומספר גופי תאורה צריך לשמור על המערכות שלו עדכניות ורלוונטיות לסוג העסק, לעדכניות השוק ורווחת הלקוחות שלו.

סוגי עסקים נקבעים לפי אופי השירות שלהם, וככל שיקפידו על הגברה ותאורה רלוונטית לעסק שלהם, הם יהיו יותר רווחיים.

 

עולם המסעדנות

בתוך רשימת התלונות הנפוצות ביותר שאפשר לשמוע במסעדה, אחת תהיה קשורה למוזיקה שמושמעת ברקע ואחת תהיה קשורה לתאורה. מסעדה בעלת תאורה חשוכה מדי תשנה את האווירה השורה בה מ"סקסית" לפשוט לא נוחה! אם ההגברה צורמת, רועשת מדי, בלי מיקסר מתאים המאוזן בהתאם לגודל החלל, הסועדים ממש יכולים לסבול עד לרמה שירצו לקום וללכת. התאמת הסאונד והתאורה ישמרו על הסועדים באווירה נינוחה שתאפשר להם להנות מהאוכל.

 

חנויות מוצרים שונות

בקטגוריה זו נתייחס לחנויות הבגדים וחנויות בוטיק (כולל מזון). בכל חנות תמיד תתנגן ברקע רשימת השמעה שמשפיעה על הקונים בחנות. מטרת המוזיקה בחנויות אלו היא להשרות אווירה נינוחה אך אווירה מאפשרת ומיידית לצורך קניית המוצרים. כאשר ההגברה לא מכוונת או שהציוד לא תקין, לקוחות שישמעו את החנות מרחוק פשוט יתרחקו ממנה. ולגבי התאורה – חוסר איזון בתאורה יכול לעשות ההפך מלהחמיא לסחורה הנמכרת בחנות. רצוי מאוד להתייעץ עם מומחה הגברה כאשר מעצבים חנות ומחליטים על הלך הרוח שרוצים שיהיה בה.

 

המובן מאליו

ברור שגם חברות הגברה לאירועים יהיו חייבות לשדרג ולהקפיד על עדכניות ותקינות הציוד שלהן! חברת הגברה עם ציוד לא תקין ולא חדשני הן כמו מאפייה בלי תנור איכותי – בלי המוצר המרכזי\ציוד מיושן – התוצר הסופי יהיה בינוני, הביקורות יהיו שליליות ומוניטין החברה ייפגם. באותה המידה שחברת הגברה צריכה להישאר עדכנית עם מגוון שירותיה, גם אולמות האירועים שרוצים לתת פן נוסף לאירועים שלהם צריכות להקפיד על כך. כאשר יש לאולם אירועים מערכות הגברה ותאורה משלהן, העסק משתחרר מהתלות בחברה חיצונית ומהעלויות הכרוכות בכך ומציע פתרון מידי ללקוחות.

 

קוסמטיקה וספא

קליניקות המציעות שירותים קוסמטיים ומכוני ספא שונים מושפעים ישירות מהתאורה ואיכות המוזיקה המתנגנת ברקע. כל פגם קטן באיכות הסאונד והאור בחדר יכולים להשפיע על האווירה בחדר ושביעות הרצון של המטופלים.

 

מה למדנו

כל עסק שמשתמש במוזיקה ואור כמעצב של אווירה ואופי חייב להשתמש ולעדכן את המערכות שלו. דרך החושים שלנו אנו לומדים את העולם, ותאורה והגברה תופסים מיד את תשומת ליבנו דרך חושי הראייה והשמיעה בהתאמה. מחקרים רבים בתחום שירותי אנוש ופסיכולוגיה גילו כמה חשובים הם חוש הראייה והשמיעה בחוויית הקנייה שלנו.  הם מעצבים את נגישות העסק ללקוח ואת חווית הקנייה.

 

מנורה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא