חיפוש

איך אני בוחר עו"ד לתאונות עבודה?

תאונות עבודה הן תאונות שונות שנעשות במסגרת העבודה או בגין העבודה. בגין תאונות כאלה, אתם עשויים לקבל פיצויים וקצבות מחברת הביטוח שלכם. קבלת פיצויים מחברת הביטוח עקב תאונות עבודה דורשת תהליך בירוקרטי לא כל כך פשוט, בו יש להגיש בקשה מסודרת ומפורטת לחברת הביטוח, הכוללת את הפרטים, התמונות, הסיקורים הרפואיים ואת כל מה שקשור ויכול לעזור לחברת הביטוח להבין לעומק את המקרה. כדי להגיש תביעה לפיצויים מתאונות עבודה, ניתן להסתייע בעורך דין, כאשר כדי לבחור עו"ד נכון כדאי לעקוב אחרי מספר פרמטרים חשובים. לפניכם קצת על איך אני בוחר עו"ד לתאונות עבודה?.

 

מה היא בדיוק תאונת עבודה?

תאונת עבודה היא כל תאונה ופגיעה שנעשתה לעובד, במסגרת העבודה ובעקבותיה. כדי להיות זכאי לפיצויים של תאונות עבודה יש צורך להוכיח שיש קשר סיבתי מובהק בין הפגיעה שחוויתם ובין העבודה שלכם והשהות בה.

במקרה ואכן קיים כזה מקרה שעומד בתנאים של חברת הביטוח, יכול המבוטח והעובד לקבל פיצויים מביטוח החיים, ביטוח המעביד וכדומה. כדי לעשות כן, יש להגיש בקשה מפורטת אל חברת הביטוח, ולעמוד כמובן במספר תנאים ובדיקות רפואיות שאלה דורשים. לעוד מידע ולסיוע בתהליך מומלץ לפנות אל ddlaw.co.il.

 

כיצד לבחור עורך דין לתאונות עבודה?

כדי לבחור עורך דין לתאונות עבודה, חשוב מאד לבחור בכזה שיעשה עבודה טובה ושניתן לסמוך עליו. במידה והעורך שיסייע לכם לא יהיה מיומן ומומחה בתביעות שכאלה ותידחה הבקשה שלכם – תוכלו רק לערער, דבר שדורש כמובן נקודות משכנעות ביותר, ולרוב אף לא יתקבל. לכן, בחירת עורך דין לתאונות עבודה היא בחירה חשובה וגורלית, שתשפיע ישירות על תוצאות התביעה שתקבלו מחברת הביטוח. לכן כדאי לעקוב אחרי כמה פרמטרים שיעזרו לכם בבחירת עורך הדין:

 

מומחיות בתחום תאונות העבודה

לא כל עורך דין שמציע את שירותיו, יהיה באמת כזה שמתמחה בתאונות עבודה, ולא כל עורך דין מיומן ומכיר מספיק את דיני התביעות לביטוח תאונות עבודה. לכן, הבחירה הנבונה והיעילה ביותר עבורכם, שתעזור לכם לקבל תשובה חיובית לתביעתכם היא בחירה של עורך דין שמתמחה בתאונות עבודה, שמעורה כהוגן בדינים ושמחזיק בקשרים ומכיר לעומק את עולם תאונות העבודה והביטוחים.

 

אינטואיציה וקשר אישי

כאשר מדובר בתביעה כה אישית, בה הפרטים הרפואיים והאישיים שלכם כה חשופים ובה אתם זקוקים לעזרה של עורך דין מספיק טוב כדי שילווה את התהליך בצורה המיטבית – מומלץ מאד לבחור בעורך דין שתחושת הבטן שלכם מצביעה עליו לטובה ושאתם מאמינים שאכן יילחם עבורכם. עורך דין שאכפת לו ממכם באמת, הוא גם כזה שיילחם ויעמוד לצדכם, פרקטית ואף רגשית.

 

שיטת עבודה

כדי לבחור בעורך דין לתאונות עבודה שהכי מתאים לכם, כדאי לשבת אתו לפגישה ראשונית ולשמוע מה שיטת הפעולה שלו ומה הוא הולך לעשות כדי לוודא שתזכו בתביעה. כך תוכלו לבחון האם מדובר בשיטה מעמיקה ורצינית שתבטיח לכם תוצאות ותייעל את הבקשה.

עורך דין תאונות עבודה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »