חיפוש

איך בוחרים אוכל למכרסמים?

בחירת המזון הנכון עבור חיית המחמד שלך חיונית כדי לשמור על הבריאות והאושר שלה. זה לא משתנה אם מדובר ביונק כמו כלב, ציפור כמו תוכי או מכרסם כמו אוגר. אבל איך בוחרים אוכל למכרסמים בצורה הנכונה ביותר? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המזון הטוב ביותר עבור מכרסם המחמד שלכם, לצד התייעצות עם הווטרינר שלכם.

 

בדקו את התוכן התזונתי

חשוב שתדאגו למכרסם שלכם לתזונה מאוזנת, אשר תספק לו את כל אבות המזון הדרושים. כשאנחנו מדברים על אבות המזון, אנחנו מתכוונים לחלבונים, ויטמינים ומינרלים.

בדקו את המידע התזונתי על האריזה ו-וודאו שהוא עומד בדרישות התזונתיות עבור סוג המכרסם הספציפי שאתם מגדלים בבית. אם אתם רוצים לדעת מראש מה יש במזון שאתם קונים, מומלץ להיכנס לקטלוג המוצרים של חברת פט פלאנט. לאתר החברה לחצו כאן.

מזון למכרסמים

הימנעו ממזונות עתירי שומן וסוכר

זה נכון שהעצה הראשונה הייתה שיש לדאוג שהמכרסם שלכם אוכל מכל אבות המזון, אבל לא כל אבות המזון שווים בחשיבותם. מכרסמים עלולים להיות מועדים להשמנה ולבעיות בריאותיות אחרות, לכן הימנעו ממזונות עתירי שומן וסוכר. חפשו מזונות עם תכולת שומן נמוכה ותכולת סוכר מתונה. אם אתם לא בטוחים כמה שומן אמור להיות במזון למכרסם – מומלץ להתייעץ עם וטרינר.

 

השתמשו בכופתיות או בלוקים

כופתיות ובלוקים הם הדרך הטובה ביותר למתן תזונה מאוזנת למכרסמים. כופתיות הן מזון מכרסמים שקצת נראה כמו כדורי אקמול חומים. מזון מכרסמים דחוס לריבוע קצת יותר גדול מהכופתיות, בדרך כלל בגודל של סנטימטר על סנטימטר.

הסיבה לכך שהם הדרך הטובה ביותר למתן תזונה מאוזנת למכרסמים היא שהם מכילים תערובת של מרכיבים שונים – מה שמבטיח תזונה מכל אבות המזון. הם גם קלים למדידה ומבטיחים שהמכרסם שלך מקבל את הכמות הנכונה של מזון.

מזון למכרסמים

תדאגו לגיוון

מכרסמים נהנים ממגוון מאכלים, אז נסו לכלול סוגים שונים של פירות וירקות בתזונה שלהם. הקפידו לחשוף את מכרסם המחמד שלכם למזונות חדשים בהדרגה, כדי למנוע בעיות עיכול.

 

רעננו את המים

חשוב לדאוג שתמיד יש למכרסם שלכם מים טריים ונקיים. מומלץ לבדוק את בקבוק המים מדי יום כדי לוודא שהוא פועל כהלכה ויש לו מספיק מים.

 

סיכום

לסיכום, אם אינכם בטוחים במה להאכיל את המכרסם שלכם, התייעצו עם וטרינר המתמחה בבעלי חיים קטנים. הוא יכול לספק לכם עצות לגבי התזונה הטובה ביותר עבור מכרסם המחמד שלכם בהתבסס על הצרכים הספציפיים שלהם. אם תקפידו לעקוב אחרי העצות שקראתם בטקסט, אתם תוכלו לבחור את המזון הטוב ביותר עבור מכרסם המחמד שלכם.

זכרו, בחירה במזון מתאים ואיכותי ותבטיח שהמכרסם מקבל את ההרכב הנכון של חומרים מזינים כדי להישאר בריא ומאושר. תזונה נכונה תהיה מורכבת מכל אבות המזון, ירקות ופירות טריים ומים טריים. תנו למכרסם מה שמגיע לו.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מזון לחתולים
כמה אוכל לתת לחתול שלי?

חתולים הפכו להיות חיה של בית בכל המשתמע מכך. בתור הבעלים שלהם צריך לדעת איך לדאוג ולטפל בהם, בין היתר כמה אוכל נכון לשים לה

קרא עוד »