חיפוש

איך בוחרים חליפה לעסקים

בנורמת העסקים בישראל אין בדרך כלל חשיבות גדולה ללבישת חליפה ובדרך כלל נלבש אחת כזו רק באירועים מיוחדים.

אך אם בא לכם להראות טוב יותר ולהציג מראה מכובד ורציני, כדאי לכם לדעת כמה דברים לפני שרוכשים חליפה.

 

לא חייבים לקנות סטים

האופנה היום מאוד התפתחה ויש לא מעט סוגים שונים של לבוש שבעבר היו מוקצים והיום יכולים להשתלב ביחד. זה בסדר גמור לקנות ז'קט וללבוש אותו ביחד עם ג'ינסים כאלו ואחרים ואפשר לעשות את זה גם הפוך עם המכנסיים.

 

מידת החליפה

רצוי לקנות חליפה מתאימה שמצד אחד תרגישו בה נוח ומצד שני תשב עליכם בצורה מדויקת ואסתטית. רצוי ללכת לתפור מקצועי שיכין לכם חליפה בהתאמה וניתן גם למדוד בעצמיכם את רוחב הכתפיים והמותנים ואת הגובה של חלק העליון של הגוף ובכך לדעת ולבחור את החליפה המתאימה. חשוב למדוד חליפה עם חולצה מכופתרת מלמטה כדי לראות את הפרופורציות המתאימות.

 

התאמת אביזרים ונעלים

לכל צבע ולכל סוג חליפה יש את האביזרים והנעלים שמתאימים בשבילו. שימו לב שאתם לא הולכים עם חליפה כזו אחרת עם צבע שלא מתאים לה ומייצר מראה מגוחך. בנוסף, אפשר להתאים אביזרים שונים כדי ליצור רושם או לשדר דבר אחר כל פעם. ממליץ לכם לבדוק ולחקור איזו חליפה תתאים לכם ואילו אביזרים ונעליים הולכים איתה ביחד עם אופנת יוסי בן נון.

 

בחירת צבע החליפה

בניגוד לשאר הבגדים, אין המון מגוון למבחר בחליפת עסקים. כמובן שאתם יכולים לבחור איזה צבע שתרצו, אך בסופו של דבר יש כמה צבעים סטנדרטים שלרוב אנשים ישתמשו בהם.

אפור – הצבע האפור תופס תאוצה מאוד גדולה לאחרונה.  הוא נוח משום שהוא משתלב עם המון סוגים של חולצות וצבעים והוא מאפשר לכם לשדר מראה יותר נינוח וטיפה פחות רשמי

שחור- צבע לאירועים רשמיים וחשובים. הצבע השחור משדר כוח ורשמיות ויעזור לכם בסגירת עסקה גדולה עם לקוח חשוב. השחור מתאים בעיקר לאנשים עם כתפיים רחבות אך הוא עלול לא להחמיא לעור הפנים. ראו הוזהרתם.

כחול- אם בא לכם לגוון וללכת על צבע פחות טריוויאלי אתם יכולים ללכת על הצבע הכחול שמשדר בטחון עצמי גבוה.

 

סוג החליפה

חשוב לדעת שיש כל מיני סוגים שונים של חליפות שמתאימים לאירועים שונים לגמרי. בדרך כלל אנשים עושים טעות וקונים חליפת חתן במקרה או שמחליטים להשתמש בחליפת החתונה כחליפת עבודה רגילה. סוג החליפה שאתם רוצים לקנות הוא חליפת בטנה בודדת שהיא סוג החליפה השכיח היום בקרב אנשי עסקים. נהוג לרכוס את החליפה הזו עם שני כפתורים ואפשר גם לרכוס עם שלושה. גם חליפה עם בטנה כפולה תעשה את העבודה ותעזור לכם לבחור במראה מתאים.

מקווים שתתאימו לכם את החליפה המתאימה ביותר בהצלחה בבחירה שלכם.

 

לבוש חגיגי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ

הקיץ ממש מעבר לפינה, ואיתו מגיע הצורך בהנעלה נוחה ומסוגננת. סנדלי נשים הם בחירה פופולרית לחודשים החמים יותר, מכיוון שהם מספקים יכולת נשימה ורב-גוניות. בישראל

קרא עוד »