חיפוש

איך בחירת חברה לאחסון אתרים משפיעה על העסק

חברה לאחסון אתרים מטפלת בכל מה שקשור לאחסון של אתר האינטרנט של העסק שברשותכם.

ישנה משמעות רבה לבחור את השרת המתאים שכן זה משפיע על הביצועים של האתר ומיקום האתר בחיפוש, וכל זאת משליך ישירות על הרווחיות והפרנסה שהעסק מספק.

קיימות חברות אחסון אשר מאחסנות אתרים מכל סוג ובנוסף, ישנן חברות שמתמחות באחסון ייעודי, לרוב, אחסון אתרים של וורדפרס.

אנו נדבר כאן על מה כדאי לחפש בחברות אחסון, ההבדלים השונים בין חברות תוצרת הארץ לעומת חברות מחו"ל וכיצד בוחרים את החברה המתאימה שתמקסם לכם את האתר.

 

נקודות עיקריות

ישנם כמה דברים שאתם צריכים לדרוש מחברת האחסון: תעודת SSL המעידה על אבטחה, גיבוי אוטומטי על בסיס מינימלי של אחד לשבוע, מומלץ אפילו גיבוי יומי. לגבי שטח האחסון של האתר, צריך GB 1 לפחות. רצוי שלא תהיה הגבלה עבור נפח התעבורה ומסד הנתונים כדי שגם מספר גדול של גולשים יוכלו לבקר באתר בו זמנית. לביצוע מהיר כדאי להשתמש בכונן SSD ומבחינת תמיכה טכנית, כמובן שיש לדרוש בכל שעות היממה לאורך כל השבוע לפחות למקרי חירום של נפילות באתר. לבסוף, יש להתחייב לזמינות מלאה של 99 אחוזים אפילו יותר וגם לוודא שממשק הניהול הינו נוח ובשפה שמתאימה לכם. כיום, הנקודות הרשומות הנ"ל נמצאות בכלל חברות האחסון שיש להן מוניטין ולכן ההתלבטות היא האם לבחור חברה מקומית או בינלאומית.

 

חברות אחסון מקומיות

פרט לעובדה שתמיד כדאי לתמוך בעסקים מקומיים ולפרנס את בני עמנו, ישנם יתרונות נוספים לבחירת חברה ישראלית: זמן טעינה– אם אין לכם שיקולים כלכליים ועיקר הלקוחות שלכם הם ישראלים, ישנה עדיפות גדולה לחברת אחסון ישראלית, שכן השרתים נמצאים בארץ ולכן זמן התגובה הינו מהיר יותר, כלומר, האתר עולה יותר מהר ולכן מקבל דירוג גבוה בגוגל ותורם לחווית המשתמש. בדיקות מראות שאתרים שלוקח להם לעלות בזמן איטי מ 3 שניות, מאבדים כמחצית מהגולשים. אבטחת האתר- זה לא חדש שלעיתים קרובות, מסיבות פוליטיות לאומיות, פורצים לאתרים כחול לבן. חברות האחסון הישראליות משקיעות באבטחה יתרה בדיוק בגלל הנושא הזה ומשתמשות באמצעים שונים כמו חסימת גישה ממדינות עויונות או התחברות לממשק הניהול רק מישראל כאופציה היחידה. שפת השירות- אמנם בחו"ל תקבלו שירות לקוחות טוב יותר, זה עדיין לא בשפת האם שלכם ואם אינכם שולטים בשפות אחרות, אפילו באנגלית, כדאי לכם לחבור לחברה ישראלת ממנה תקבלו שירות בשפה העברית.

 

סיכום

בשורה התחתונה ניתן לומר שלא משנה כמה השקעתם באתר של העסק שלכם, לא תצליחו להגיע למקסימום הביצועים אם לא תשקיעו גם בחבילת האחסון. אחסון אתרים זהו נושא שחייב להילקח בחשבון עם פתיחת אתר אינטרנט, תגדירו את צורכי האתר, קהל הגולשים ושימו לב לכל הסעיפים שחברות האחסון מציעות. מומלץ גם לחפש פידבק חיובי על החברה.

 

מחשבים מחוברים לענן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פיתוח מוצר
5 שלבים בדרך לפיתוח מוצר

  בעולם המהיר של היום, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו חיים ועובדים. מסמארטפונים ועד מכוניות חשמליות, מוצרים חדשניים צצים כל הזמן, שובים

קרא עוד »