חיפוש

איך לבחור את השיש המושלם למשרד שלך

שיפוצים במשרד יכולים לכלול, חלוקה פנימית שונה של החלל, צביעתו ואף שדרוג המטבח.

מטבח המשרד, הוא חלל בו נעשה בדרך כלל שימוש רב, וכדאי להשקיע בו מאמץ בעיצוב, לנוחות העובדים.

חשוב שהשיש למטבח המשרד, יהיה נוח לעבודה, יפה למראה, ישתלב עם עיצובו הכללי של המשרד וקל לתחזוקה.

 

שיש קוריאן

משטחי קוריאן, הינם בעלי מראה יפה ויוקרתי, נוחים לשימוש במטבח המשרד, חזקים וניתנים לעיצוב בהתאמה אישית. מטבח המשרד, אינו מנותק משאר החללים במשרד ולכן כאשר מחליטים על עיצובו מחדש, כדאי ליצור התאמה בין המטבח לאלמנטים נוספים במשרד, למשל על ידי תוספת של כיורים משיש זה. מחירו של שיש קוריאן, משתנה לפי אורך המשטח, ונע בין  1200 ₪ ל- 1600 ₪ למטר.

 

שיש אוניקס

משטחי שיש אוניקס, העשוי אבן טבעית, הינם בעלי מראה יוקרתי. שיש זה, משמש כחיפוי לכנסיות ולבתי מלון. השיש בעל מראה ייחודי, אך יש לו מספר חסרונות: הוא סופג לכלוך באופן קל, אינו עמיד לחלוטין לשריטות ואף רגיש מעט לחום. בנוסף, גם התחזוקה שלו לא פשוטה, כיוון שהוא רגיש לחומרי ניקוי שונים. שיש זה מתאים למטבחים, בהם לא נוהגים לבשל תדיר, כמו מטבח המשרד. מחירם של דגמי שיש אוניקס הרגילים, מתחיל מ- 2,000 ₪ למטר.

 

שיש למינם

משטחי שיש למינם, הינם בעלי מראה יוצא דופן, ומתאימים לסוגים רבים של מטבחים, כולל מטבח המשרד. למינם הוא שיש חזק ואיכותי, אינו מתבלה, ושומר על מראהו לאורך שנים. השיש עמיד בפני שריטות, כתמים ואף בפני חום גבוה – כך שניתן להניח עליו סירים חמים. תהליך הפקת השיש ידידותי לסביבה, כיוון שאינו מזהם, והשיש ניתן גם למחזור. שיש למינם, מתאים למשרד כיוון שאין צורך לשמור עליו ולתחזק אותו תדיר, שכן הוא עמיד גם למקומות סואנים, בהם התחזוקה פחות הדוקה.

שיש למינם מגיע במספר עוביים, וניתן לבחור מתוכם את המתאים ביותר עבור מטבח המשרד. עובי המשטחים, נע בין 3 מ"מ ל- 20 מ"מ. יתרון נוסף שיש לשיש למינם, הוא גודל הלוחות, המאפשר בנוסף, גם לחפות קירות או להתקין שיש למטבח, תוך ניצול מקסימלי של גודלם והפחתת כמות החיבורים. מחירו של השיש תלוי בעובי המשטחים, לדוגמה: מחירו של משטח בעובי של 12 מ"מ, יעלה כ- 1,800 ₪ למטר.

 

לסכום

כדאי להתאים את עיצוב השיש במטבח המשרד לשאר חללי המשרד, ולהחליט על תקציב מתאים, מראש. לכל האפשרויות ניתן לפנות לשיש אלחיי. שיש קוריאן, בעל מראה יפה ויוקרתי, חזק וניתן לעיצוב בהתאמה אישית. שיש אוניקס, עשוי אבן טבעית, בעל מראה יוקרתי, אך יש לו מספר חסרונות. סוג נוסף הוא, למינם, שיש חזק, עמיד בפני שריטות, כתמים ואף בפני חום גבוה.

 

חלל מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא