חיפוש

איך לבחור את פתרון הסליקה שהכי מתאים לעסק שלך?

מה זה אומר סליקה?

המונח סליקה מתייחס לפעולות תשלום שמבוצעות על ידי כרטיסי אשראי. תהליך הסליקה מתבצע בכל תשלום המבוצע בכרטיס אשראי, אם זה על ידי "גיהוץ" הכרטיס במכונת התשלום המוכרת או על ידי הזנת הפרטים שלו באפליקציות ואתרים שונים. סליקת האשראי באינטרנט מתבצעת בתדירות גבוה עקב העלייה בביצועי התשלומים והקניות המבוצעים ברחבי העולם יותר ויותר משלט רחוק.

במהלך תהליך זה מועברים נתוני הכרטיס בצורה מאובטחת ואישית מבית העסק/המשלם אל חברות הסליקה, המבצעת אימות מול מאגרי כרטיסי האשראי ובכך מחליטה מאשרת או מסרבת את העסקה.  בסוף כל יום עסקים, חברות הסליקה שולחות את כל העסקאות שבוצעו בהן ביום החולף אל חברות האשראי אשר מחייבות את המשלמים ומזכאות את המורווחים.

 

סליקה בין בנקים

ניתן לבצע גם את תהליך הסליקה בין חשבונות בנקים שונים על בסיס קבוע או משתנה. לדוגמא, העברת קבע אשר הלקוח מחליט להפעיל באופן קבוע. הסליקה במקרה זה מתבצעת על ידי החברה המקבלת את הוראת הקבע, מאמתת את החיוב ומעבירה לבנק.

 

אמצעי התשלום המתאימים לעסקים

עסקים רבים היום, במיוחד לאחר מגפת הקורונה שתקפה את העולם, מבינים שבכדי להצליח ולהגיע לקהל יעד נרחב יותר של לקוחות יש לקחת חלק פעיל ברשתות החברתיות ולהנגיש את עסקיהם לעולם האינטרנט. תודעת התשלום באינטרנט גוברת, ואנשים רבים מחליטים לבצע קניות ועסקאות דרך הנייד או המחשב מאשר לבצע אותם פיזית בחנות העסק.

בעקבות כך, עסקים נדרשים להוסיף גישה חדשה, ולומדים לגרום לעסק שלהם להיות זמין גם מרחוק. אמצעי התשלום עבור עסקים אשר לקוחותיהם יכולים לרכוש רק בצורה פיזית בחנות נשארים עם אמצעי התשלום המוכרים, אך עסקים באינטרנט נדרשים לבצע סליקת כרטיסי אשראי בצורה אחרת.

 

מה חשוב במערכת הסליקה לעסק שלך?

סליקה באינטרנט היא ליבו של המסחר האלקטרוני ברשת, ולכן עסקים רבים משתמשים במערכות שונות למען ביצועו. אבל כיוון שהמבחר בין מערכות הסליקה השונות הוא גדול, יש לשים לב לנקודות חשובות למען שמירה על הכספים המגיעים לך, כבעל עסק. דרך מערכת זו מועברים לא מעט כספים, ולכן היא נדרשת להיות מאובטחת ובעלת תוכנות אבטחה ברמות גבוהות.

בנוסף, חשוב שהמערכת תהיה נעימה ונוחה לתפעול עבור בעל העסק. העיסוק הרב בלהיות בעל עסק הוא רב, ולכן מערכת הסליקה אינה צריכה להוות אחד מהקשיים בדרך. יש לבחור מערכת התאפשר לך למכור באינטרנט במהירות, בנוחות ובביטחון שיש על מי לסמוך, ושהכסף שלך יגיע לכיסך.

 

גם עבורכם וגם עבור לקוחותיכם!

ביצוע התשלום הוא הישורת האחרונה של הלקוח לסיים את העסקה מולכם, ואינכם רוצים לאבד אותו דווקא בנקודה זו. לכן, במערכות הסליקה יש מגוון אפשרויות לביצוע התשלום טלפונית, ידנית או אוטומטית בכדי לאפשר ללקוח את הדרך הנוחה והמהירה ביותר עבורו בממשק המאובטח ביותר.

 

חיוב כרטיס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא