חיפוש

איך לבחור בגדי ים לחופשה הבאה שלכם?

קניה של בגד ים היא אחד מהסימנים לכך שהחופשה שלכם מתקרבת.

אין יותר מרגש מקניה של בגד ים חדש.

אם כבר סוגרים חופשה, צריך להשוויץ בפיגורה.

אם כבר להשוויץ בפיגורה, אז רק עם בגד ים מושלם.

הבעיה היא, שלא תמיד קל למצוא בגד ים מושלם.

ואם כבר מדברים על בעיות, לא תמיד קל למצוא בגד ים שמתאים לסגנון החופשה.

זו הסיבה שאספנו עבורכם טיפים לבחירת בגד ים בהתאם לסוג החופשה שלכם.

 

עליכם רק לקרוא את השורות הבאות ולבחור את בגד הים שמתאים לחופשה הנוכחית שלכם:

בגד ים לחופשת בטן גב על החוף

אם אתם מתכננים לבלות את החופשה הבאה שלכם בעיקר בחוף, חשוב שתבחרו בגדי ים שיהיה לכן נוח להשתזף אתו. כלומר, בחופשה שכזו כדאי להשאיר בבית את בגד הים המלא שקניתן בעבר. ההמלצה היא לבחור בטנקיני, בקיני, או כל בגד ים אחר שיהיה כמה שיותר חשוף.
ההמלצה של חברי המערכת היא לבחור בגדי ים עם הדפסים או בלי, הכי חשוב שיהיו להם גוונים שאינם בצבעי ים או אדמה, כדי שתבלטו על החוף. אלו יכולים להיות בגדי ים בצבעים שחור, ירוק, אדום וכו'.

 

בגד ים לחופשה עירונית בבית מלון עם בריכה

החופשה הבאה שלכם הולכת להיות בבית מלון? בחופשה שכזו, אתן כנראה תשהו בעיקר מחוץ למלון ותקפצו רק מידי פעם לגיחה לבריכה, לשיזוף או שחייה.
בחופשה שכזו, כדאי שתחשבי מראש כמה זמן את מתכננת להקדיש לשהייה בבריכה, והכי חשוב, האם את מתכננת לשחות או רק לעשות בטן-גב.
אם את בחורה שהספורט המועדף עליה הוא שחייה, כדאי שתביאי אתך בגד ים מלא, כזה שיהיה לך נוח לשחות אתו. חשוב שתשימי לב שלא מדובר בבגד ים חושפני מידי. שחייה בבריכה עם בגד ים חושפני עלולה לגרום לך למצוא את עצמך מסדרת בכל רגע את המחשוף, זהו מצב שלא יאפשר ליהנות מהשחייה.
אם את בחורה בטן גב בלבד, את יכולה לבחור כל בגד ים שמחמיא לך. את הרי מתכננת לשכב על הגב או על הבטן עם ספר טוב מבלי לזוז יותר מידי, אז זו הזדמנות טובה להשוויץ בתוצאות של אימוני הכושר הקשים שעברת החורף.

 

בגד ים לחופשה בסיני

נשים רבות לא יודעות אילו בגדי ים מתאימים לסיני. מצד אחד מדובר בחופשה שכולה על הים, כך שעולה בנו החשק לארוז את כל בגדי הים שלנו, מכל הגוונים ומכל המינים.
רגע לפני שתסדרי את כל בגדי הים שלך במזוודה, כדאי שתסנני את אלו החשופים מאוד.
עדיף להגיע לחופי סיני עם בגדי ים מתונים מבחינת צניעות, כאלו שיאפשרו לך להרגיש בנוח אל מול המקומיים וגם יאפשרו לך על הדרך, לתפוס קצת צבע.

דוגמנית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אסים
3 משחקים לאתנחתא של סוף היום

הימורים מקוונים הפכו בשנים האחרונות לצורת בידור פופולרית יותר ויותר. עם עליית בתי הקזינו המקוונים, לשחקנים יש כעת גישה למגוון רחב של משחקים בקצות אצבעותיהם.

קרא עוד »
תרגיל
הכירו את דוג'ו תל אביב

כולנו מכירים את התחושה שאנחנו רוצים להתאמן, אבל לא מצליחים לקבע זמן בלוח המזנים שלנו שיגרום לנו לצאת מהבית לאימון. הסיבה המרכזית לכך היא שאנחנו

קרא עוד »
רגליים
רכישת גרביים אונליין

כמה פעמים קרה לכם שגיליתם שאתם זקוקה לגרביים חדשות ופשוט לא היה לכם כוח ללכת עד הקניון הקרוב רק בשביל גרביים. גלו את חנות האונליין

קרא עוד »