חיפוש

איך לבחור בובות דיגום לעסק עיצוב אופנה

מעוניינים לשדרג את העסק שלכם? לתת לו נראות חדשה? בובות דיגום הן מרכיב עיקרי בחלון הראווה של החנות, המפעל או העסק בענפי הטקסטיל והאופנה השונים.

בובות אלו מאפשרות ללקוח הצגה של פריטי לבוש בהתאמה לסגנונות עיצוב מגוונים.

פרסומת וכרטיס ביקור לבית העסק שלכם 24/7.

עולם זה של מתקני תצוגה לחנויות הוא עולם עשיר בפני עצמו. על מה תתנו את הדעת בבחירת בובות דיגום – המוצר שישווק את העסק שלכם יותר מהכל?

 

דגם

יש להבחין בין דגמי הבובות השונים ולהתאים אותם לאופי החנות, ההיצע והאוכלוסייה המעוניינת בה. להלו מספר דוגמאות לדגמי בובות:

  • אישה – ישנו מבחר עשיר של בובות אישה. רגילות או שקופות. במנחים שונים: עמידה, ישיבה, שכיבה או ריצה. ראש מפוסל, בגודל טבעי וכמובן, ובצבעים שונים.
  • גבר – גם כאן ישנו מבחר גדול: בובות רגילות, בובות שקופות או בובות בתנועה. ראש מפוסל בדיוק המשקף תווי פנים אופייניים לגברים בגילאים שונים.
  • בובות תפירה – ישנה קטגוריה רחבה של בובות דיגום לתפירה המגיעות במידות שונות ומתאימות להשתלב עם דגמים נוספים בחלון הראווה או בחנות.

 

מבנה

ישנם סוגים רבים של בובות ולכן עליכם לדעת באיזה סוג בובה אתם מעוניינים. מבנה של בובה לחנות תכשיטים יהיה שונה ממבנה בובה לעסק של טקסטיל.

מה למשל עליכם לבדוק?

  • האם לבחור בבובות עם גוף מלא או חלקי?
  • בבובות עם גוף חלקי : האם יש צורך בחלק הגוף העליון או התחתון?
  • מה הצבע האידיאלי לבובות המתאימות לעסק?
  • מהו הגודל הרצוי של הבובות? (שני הגדלים הסטנדרטיים הם מידה 36-40 או 40-46)
  • נשים, גברים או ילדים? מה דרוש לעסק שלכם?

יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הללו כי שוק בובות הדיגום הינו רחב ומלא באפשרויות.

 

איכות

כי ליהנות מאיכות בלתי מתפשרת וממראה איכות של הבובה, מומלץ לכם לרכוש אותה במקום מוביל.  איכות הבובה נקבעת בעיקר לפי מדד יציבותה על הקרקע. (בובות עץ מלא מאפשרות על פי רוב יציבות מרבית ואחיזה טובה בקרקע). ישנן בובות דיגום אידיאליות (מותאמות יותר לתפירה) שניתן לשנות את המידות שלהן.

 

עלות

כשנמצאים בתהליכי הקמת עסק מעוניינים, לעיתים, לרכוש את הבובות הזולות ביותר אך חשוב לדעת שיש לבדוק נתונים נוספים ולהשקיע בבובה איכותית גם אם היא יקרה יותר.

מה מומלץ לבדוק?

  • חומרים – ממה עשויה הבובה?
  • המלצות – יש המלצות על דגם הבובה הזה?
  • אחריות – ניתן לקבל אחריות על הרכישה? ולכמה זמן?

נתונים אלו יש לברר מול החברה המשווקת. שווה וכדאי להשקיע בבובת דיגום כי היא גורם מסייע בהגדלת המכירות. היא זו שבאמצעותה תציגו את הקולקציה ולכן כדאי לכם לבדוק שאתם עושים את הרכישה החכמה ביותר.

 

אז איך תבחרו בובת דיגום לעסק עיצוב אופנה?

לסיכום: כדי לבחור בובת דיגום שתקדם ביותר את המטרות של העסק ותסייע בהגדת המכירות עליכם לתת את הדעת על דגם הבובה, המבנה, איכות הבובה והתאמת העלות לתקציב שלכם. בצורה זו תוכלו לבצע את הרכישה החכמה וליהנות מקידום ונראות לעסק שלכם.

חלון ראווה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ

הקיץ ממש מעבר לפינה, ואיתו מגיע הצורך בהנעלה נוחה ומסוגננת. סנדלי נשים הם בחירה פופולרית לחודשים החמים יותר, מכיוון שהם מספקים יכולת נשימה ורב-גוניות. בישראל

קרא עוד »