חיפוש

איך לבחור וילונות לעסק שמשדרים יוקרה ומקצועיות?

לפני שווילונות היו חלק עיצובי מהחלל, הם היו בראש ובראשונה כלי פרקטי ויעיל לוויסות האור הנכנס אליו.

וילונות משרדיים מסייעים לעסק לחסוך בחשמל, מונעים את סנוור העובדים וכמובן יכולים לתרום לקו העיצובי האלגנטי.

אבל מה חשוב לדעת כשבוחרים וילון למשרד? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בהצלחה.

 

פרקטיות זה שם המשחק

זה לא משנה היכן בארץ ממוקם המשרד שלכם, שכן ישנם שירותי וילונות בפתח תקווה, באילת, בירושלים באשדוד ועוד. מדובר בעשרות בתי עסק פוטנציאליים המציעים מגוון רחב של סוגי וילונות – לבית, וגם למשרד. כאשר בוחרים וילון לעסק חשוב לשים דגש על התפעול של הווילון ועל צורת הניקיון שלו. מומלץ לבחור וילונות עם מנגנון הסטה, גלילה או הזזה פשוטים ונוחים לתפעול, העשויים חומרים עמידים וקלים לניקוי. ניתן לבחור בווילונות מתכתיים, תריסים ונציאנים עשויים עץ או שלבי בד, וכן בוילונות גלילה מסוגים שונים – כל עוד השימוש בהם הוא קל ונוח.

 

זמני אספקה והתקנה

בשונה מהזמנת וילון לבית הפרטי שלכם, כאשר מזמינים וילונות לעסק ישנם משתנים ותנאים רבים שיש לעמוד בהם. זמני האספקה וההתקנה למשל, הם קריטיים במידה ומדובר בעסק חדש שעתיד להיפתח בתאריך נקוב. על כן, חשוב לפנות לחברות אמינות אשר יספקו זמני אספקה מתאימים ויעמדו בהם ללא עיכובים.

 

התאמה אישית

יש הבדל גדול בין משרדים של עסקים שונים מבחינת עיצוב החלל, הארכיטקטורה שלו והחלוקה הפנימית שלו. מתוך כך, עסקים רבים נדרשים להזמין וילונות המותאמים אישית לחלל מבחינת הגודל, האורך ולעתים גם העיצוב. חשוב לפנות לחברת וילונות המעסיקה מומחים בתחום, שיוכלו לסייע בהתאמה אישית של הווילון לחלל בצורה טובה.

 

מגוון שימושים

בחלל משרדי ניתן להשתמש בווילונות לטובת שימושים שונים: בעוד וילון התלוי על חלון חיצוני יבצע הצללה וויסות של האור, וילון במשרד עם קירות שקופים יוכל ליצור חציצה ופרטיות בחלל. חשוב לדעת מה השימוש בעתידי בכל אחד מהווילונות בכדי להצליח לבחור אותם בצורה שתיתן מענה לצרכים השונים.

 

עמידות

וילונות הם פריט לא זול, ומיועדים להחזיק מעמד תקופה ארוכה. לכן, קניית וילונות היא לא עניין שכיח, במיוחד כשמדובר בקניית וילונות למשרד. מתוך כך – חשוב להקפיד על קניית וילונות איכותיים מחומרים עמידים שיחזיקו מעמד לאורך שנים. יחד עם זאת, מומלץ לבחור בווילונות בעלי עיצובים ניטרליים ועל זמניים, שיעניקו לעסק אווירה מקצועית ולא מצועצעת או מיושנת עם הזמן.

 

לסיכום

בשורה התחתונה, בחירה נכונה של וילונות לעסק שלכם תשווה לו מראה מקצועי ומהוקצע. תהליך המורכב מבחירת וילונות המתאימים לשימושים השונים, עשויים מחומרים עמידים, קלים לניקוי ולתפעול ובעלי עיצוב נקי ועל-זמני, לצד ליווי נכון מאנשי מקצוע בהתאמת הווילונות לעסק, זמני אספקה קצרים והתקנה מקצועית – יבטיח כי עשיתם את הבחירה הנכונה לעסק שלכם לטווח הארוך.

 

חלל מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא