חיפוש

איך לבחור חדר שינה קומפלט

חדר השינה שלכם הוא לא עוד חדר בבית ויש להתייחס אליו ביראת כבוד מסוימת.

בחדר הזה אתם עושים יחד את הדברים האינטימיים ביותר שלכם ולצורך העניין, גם שינה משותפת במהלך הלילה היא מעשה אינטימי.

חדר השינה אמור לייצג את הטעם המשותף לכם, את אהבתכם ולהיות מקום המפלט שלכם מטרדות היומיום, המתחים והלחצים.

לפיכך, אני ממליץ לכם לחשוב עמוק אל תוך נשמתכם ואל תוך הזוגיות שלכם ולקבל את ההחלטות משם ולא מהשיקול העיצובי המחושב והקר.

 

כיצד חדר השינה יכול לבטא את אהבתם של בני זוג

אסביר זאת בצורה מעט רוחנית למרות שכיום המדע מכיר כבר בחלק מהדברים שאציין, אני מקווה שתבינו ותתחברו לדברים.

כל דבר בעולם שלנו הוא תדר ותדר הוא אנרגיה לרבות אלמנטים דוממים לפיכך, כשאתם בוחרים מיטה זוגית לחדר השינה היא מביאה אתה אנרגיה לתוך חדר השינה. בחרו עיצובים שבאמת שניכם שלמים אתם במאה אחוזים, אל תתפשרו על מה שבן הזוג אוהב ואתם פחות, מכיוון שבמידה וכן תעשו זאת האנרגיה הזאת שהיא איננה אנרגיה טובה תלווה אתכם תמיד בחדר השינה המשותף שלכם. כל פריט שתבחרו חייב להתאים לכם לחלוטין באותה המידה, מהמזרן ועד השידות ליד המיטה ומנורת הלילה שתעמוד עליה.

בואו נרחיב לרגע על שני אלמנטים חשובים במיוחד בהרכבת חדר השינה שלכם –

 

מזרן

לא משנה אם אתם ישנים טוב או לא, אם אתם נוכרים או לא, מזרן הוא הבסיס האמתי של כל חדר שינה. טכנולוגיות המזרנים רבות ומגוונות ולכן אני ממליץ לכם לעבור מזרן מזרן ולנסות אותו לרגע. לא משנה כמה חדר השינה שלכם יהיה יפה אם בחרתם מזרן שלא מספיק נוח לכם, כל היופי שמסביב לא יהיה שווה כלום. אני מבקש לחשוף אתכם למזרני הלטקס שהפכו לתקן של האסטרונאוטים ולומר לכם מתוך ניסיון של שנים, מדובר במזרנים מעולים במידות קשיחות שונות והם מאפרים תזוזה ללא שבן הזוג ירגיש שזזתם.

 

ארון בגדים

בהעדר חדר ארונות וחשוב לומר שגם אם יש אחד כזה הוא בדרך כלל לא מספק, לארון הבגדים שתבחרו יש חשיבות עליונה. מדובר ברהיט שידאג לסדר שיהיה בחדר השינה שלכם, אם יש מקום לכל בגד ונעל אתם כנראה תהיו מסודרים. סוג הדלתות – הזזה או על ציר, רמת הגימור החיצונית ומפרט המדפים, המגירות והתלייה הן בחירות שיגרמו לכך שאנרגטית, חדר השינה שלכם יהיה מלא באנרגיה טובה והעיקר שכל הבחירות שעשיתם משותפות ומקובלות על שניכם לחלוטין.

 

פינת האיפור של בת הזוג שלך

הקומודה היא הפינה בחדר השינה שמיועדת בעיקר לאשה ולמרות זאת חשוב שגם הגבר יתחבר לעיצוב ויאהב את מה שפינה זו מוסיפה לעין. ממליץ לכם בחום לבחור קומודה שממנה יוצאת מראה מכובדת בה אני מבטיח לך, גם אתה תשתמש.

 

שידת מיטה לכל אחד

נא לא לוותר על שידות קטנות בכל צד של המיטה הזוגית, מדובר ברהיט פרקטי עליו תניחו מנורת קריאה יפה ובמגירה או במדף תוכלו לשמור ספר, קרם ידיים או כל דבר אחר שטוב שיהיה לידכם. מבחינת העיצוב של החדר זו תוספת נהדרת המשלימה מראה מסודר ומדויק.

 

איך לבחור חדר שינה קומפלט מסכמים

  • התחילו מהמזרן – ליבת חדר השינה שלכם והאלמנט שקשור גם לבריאותכם.
  • התאימו מידות מיטה לגודל החדר – חדר שינה צפוף זה לא ממש נעים ונכון אנרגטית.
  • בחרו ארון בגדים שייתן לכם מענה מושלם לצרכים שלכם והתאימו אותו לעיצוב המיטה.
  • פינת איפור לאשה היא אלמנט חשוב והיא תורמת לעיצוב החדר – אל תוותרו על הקומודה.
  • שידות מיטה קטנות הן חובה גם מבחינת עיצוב וגם מבחינה פרקטית.

ממליץ לכם לבקר ב- uliwood.co.il שם תוכלו לקבל רעיונות מעולים לעיצוב חדר השינה.

 

מיטה זוגית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כלי גינה
6  כלי עבודה שימושיים

בין אם אתה גנן מושבע או חובב עשה זאת בעצמך, הכלים הנכונים חיוניים לפרויקטים מוצלחים של תחזוקת גינות ובנייה. הכלים הנכונים לא רק מקלים על

קרא עוד »
במה כרוכה בניית פרגולה?

בנייה של פרגולה מעץ זה לא עניין של מה בכך. לאחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של אנשים שחושבים אחרת ומנסים לבנות את הפרגולה באופן

קרא עוד »