חיפוש

איך לבחור חליפה לשושבין

אחרי עשרות שיחות עם ספקים, תכנונים, ארגונים, כאבי ראש, מריבות, ויכוחים, תיאומים והפקות הגעתם לשלב הזה שבו אפשר להתחיל להתעסק בדברים המהנים באמת.

בין קנייה של גומי בכל מיני צבעים, צעצועים מתנפחים לרחבת הריקודים, משקפיים זוהרים ושרשראות, תצטרכו גם להתחיל להבין מה אתם לובשים באותו ערב גדול של החתונה שלכם.

אם כבר בחרתם לעצמכם את מי שילווה אתכם באותו היום, תדעו שגם הוא יצטרך להגיע חגיגי, לא פחות מכם.

אז איך לבחור חליפה לשושבין? בואו נבדוק ביחד.

 

לא פחות מכם, אבל גם לא יותר מכם

כשבאים לבחור חליפה לשושבין חשוב לזכור שהוא אמנם לא יכול לבוא פחות חגיגי מכם אבל גם בהחלט לא יותר חגיגי מכם. היות וזה היום הגדול שלכם, השושבין הוא בעצם מלווה שיהיה איתכם בכל החלקים החשובים של היום – הצילומים בזמן ההתארגנות, הצילומים בשטח אחרי המפגש המרגש, ההגעה לאולם וכמובן באירוע עצמו.

היות והוא לוקח חלק חשוב בכל נקודות הזמן האלו, הוא צריך בהחלט לבוא בלבוש מכובד, אך לא לקחת מכם את הפוקוס. לכן בחירת חליפה לשושבין צריכה להיעשות בחוכמה, ואם אתם רוצים להגיע איתו למדידות ולוודא את הבחירה שלו – אנחנו בטוחים שתוכלו להוציא מזה חוויה כיפית משותפת.

 

איך לבחור חליפה לשושבין?

אז בראש ובראשונה חשוב להבין מה הסטייל של השושבין שלכם. אם הוא בחור של חליפה עם מכנסיים מחוייטים, חולצה מכופתרת, ג'קט ועניבה – חפשו את הסטייל הזה. תוכלו לשחק כאן עם צבעים פרועים יותר או ללכת על המראה הקלאסי יותר, אבל בכל מקרה המבחר ענק ואנחנו בטוחים שתמצאו את הדרך שלכם.

גם אם השושבין שלכם הוא טיפוס קליל יותר ומעדיף לוותר על הג'קט ולקחת במקומו אפודה, גם הסטייל הזה קיים במגוון רשתות האופנה שמציעות חליפה לגבר. אחת מהחנויות המומלצות ביותר לקניית חליפה לשושבין, דרך אגב, היא דיפלומט, שעם ניסיון של שנים ואלפי לקוחות מרוצים מביאה אליכם חליפות איכותיות במגוון דגמים. היכנסו לאתר והתרשמו בעצמכם https://diplomatline.co.il.

 

צבעוני או לא צבעוני? זאת השאלה

בחירת חליפה לשושבין תלויה גם הרבה בצבע, וכדאי שהיא לא תהווה קונטרה חזקה מדי לצורת הלבוש שלכם. אם אתם בתור חתנים בוחרים ללכת על חליפה סולידית יותר, כדאי שגם השושבין שלכם יבחר בחליפה בצבעים דומים, או לפחות לא בצבעים צועקים מדי. אם יהיה פער גדול מדי בין הצבעים השושבין עלול למשוך את מירב תשומת הלב, וזה ממש לא מצב שהיינו רוצים שיקרה בזמן החתונה שלכם.

לעומת זאת, אם אתם חתנים זורמים וקלילים וגם החליפה שלכם היא צבעונית יותר וחופשיה יותר מבחינת הלוק שלה – גם השושבין מוזמן להתפרע איתכם עם בחירת חליפה שתתאים לו ותהווה המשכיות טובה ומעניינת ללוק של הגברים הכי חתיכים באירוע. שיהיה בהצלחה והמון מזל טוב!

 

ביגוד חגיגי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ

הקיץ ממש מעבר לפינה, ואיתו מגיע הצורך בהנעלה נוחה ומסוגננת. סנדלי נשים הם בחירה פופולרית לחודשים החמים יותר, מכיוון שהם מספקים יכולת נשימה ורב-גוניות. בישראל

קרא עוד »