חיפוש

איך לבחור ידית לכניסה הביתה ומהי החשיבות של בחירה זו

סביר להניח שנתקלתם לא פעם בדלתות עם ידיות כניסה מוזרות, לא נוחות או שיוצאות ממקומן. מדובר במצב שבא לידי ביטוי לא פעם, בכניסה לבתים פרטיים, דירות ועוד. כדי שלא תיקחו חלק בסטטיסטיקה העגומה הזו, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם איך לבחור את ידית הכניסה לבית ואת החשיבות שעומדת מאחורי הבחירה הזו.

 

מה עומד מאחורי המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציין בפניכם את האופן הנכון ביותר לבחירת ידית לכניסה לבית, ראוי שנאמר לכם מה עומד מאחורי ההחלטה לכתוב את המדריך דווקא בנושא זה. מדובר בבחירה שנעשתה לאחר שגילינו שבחירת הידית לדלת הבית שלנו נעשתה בפזיזות וללא מחשבה כלל. הרי מי בכלל חושב על ידית כשהוא קונה דלת כניסה לבית? מעטים הם האנשים שחושבים על כך. בדרך כלל, אנחנו חושבים על הפרטים הבאים:

  • הצבע של הדלת
  • החומר שממנה היא עשויה
  • המידות
  • ההתאמה שלה לסגנון הבית

אבל בואו נודה באמת, רבים לא חושבים בכלל על הידית בעת רכישת דלת. כשהבנו שמדובר בעניין בעל חשיבות עליונה, החלטנו שצריך לכתוב על כך מדריך ולהעלות את המודעות בנושא.

 

השלב הראשון בבחירת ידית לכניסה לבית

עכשיו כשאתם יודעים מה עומד מאחורי כתיבת המדרך בנושא ידיות לדלתות והחשיבות שלהן, אפשר להתחיל בשלב הראשון של בחירת הידית הבאה שלכם. שלב זה מצריך מכם לבדוק את החומר ממנו הידית עשויה. ההמלצה שלנו היא לבחור בחומר איכותי ועמיד. במיוחד אם מדובר בבית פרטי. שכן, סביר להניח שדלת הכניסה שלכם תהיה חשופה יותר לנזקי מזג אוויר כמו שמש קופחת או גשמים.

 

השלב השני בבחירת ידית לכניסה לבית

בשלב זה אתם צריכים לבדוק את הנוחות של הידית. שכן, אם תבחרו בידית שתאלץ אתכם לאחוז בה באופן שלא נוח לכם, אתם פשוט לא תרצו להיכנס לבית. כדי לבדוק שמדובר בידית שנוחה לכם, אתם יכולים לתלות אותה על גבי קיר בבית או קיר שנמצא בחנות בה אתם רוכשים את הידית ותבדקו שהיא נוחה לשימוש. במידה והיא אינה נוחה, תנסו ידית אחרת.

 

השלב השלישי בבחירת ידית לכניסה לבית

בשלב זה אתם יכולים להתחיל לחשוב על עיצוב. אחרי שתבדקו כמה ידיות שעשויות מחומרים עמידים שנוח לאחוז בהן, אתם יכולים לבדוק איזה מהידיות הללו מאופיינות בעיצוב המתאים לכם ביותר. כך תוכלו להיות בטוחים בכך שאתם בוחרים בידיות שהן לא רק יפות, אלא גם פרקטיות ועמידות לזמן ממושך.

 

לסיכום – מה החשיבות של בחירה נכונה של ידית

חשוב שתבחרו את הידית המתאימה לכם ביותר בהתאם לשלבים שצוינו לעיל, כך יתאפשר לכם להרגיש בנוח עם כל כניסה לבית. שמענו לא פעם על אנשים שנמנעו מנעילת הדלת כדי לא להשתמש בידית הבלויה שרק הציקה להם בכל כניסה.

דלת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כלי גינה
6  כלי עבודה שימושיים

בין אם אתה גנן מושבע או חובב עשה זאת בעצמך, הכלים הנכונים חיוניים לפרויקטים מוצלחים של תחזוקת גינות ובנייה. הכלים הנכונים לא רק מקלים על

קרא עוד »
במה כרוכה בניית פרגולה?

בנייה של פרגולה מעץ זה לא עניין של מה בכך. לאחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של אנשים שחושבים אחרת ומנסים לבנות את הפרגולה באופן

קרא עוד »