חיפוש

איך לבחור לעסק מחסן עמיד מפני מזג האוויר?

מחסנים הם צורך פונקציונלי ולאחר קנייתו מבינים עד כמה הוא חסר. מחסן מאפשר לאחסן בתוכו ציוד רב, מוצרים עונתיים (מאורר בקיץ וכו') ובכך מסייע לנו לשמור על בית וגינה יפים,  נקיים ומסודרים. כל מה שרציתם לדעת על מחסנים:

 

מה הכי חשוב בבחירת מחסן?

מחסן לגינה צריך להיות: בגודל המתאים, בעיצוב מעולה, מחומרים איכותיים והכי חשוב – עמיד למזג האוויר. מותג מחסנים שעושה זאת באופן מעולה הוא מחסן אוורסט. זהו מותג המחסנים המוביל ביותר בתחומו וזאת בשל המגוון הרחב של המחסנים, העיצובים החדשניים והמודרניים והתאמתו לצרכי הלקוח.

 

מהם הצרכים החשובים שיש לבדוק במחסן?

בדרך לבחירת המחסן המושלם עבורכם, אנחנו ממליצים לכם להבין מהם הדרישות והצרכים שלכם מאותו המחסן כך שהמגוון הרב לא יבלבל אתכם. עוד פרמטר שיעזור לכם במיקוד בחירת המחסן המתאים ביותר הוא המיקום העתידי שלו בגינה. יש לקחת מידות מדויקות ועל פי השטח לדעת מהו הגודל של המחסן המבוקש. עוד דבר שאתם צריכים לבדוק הוא אילו מוצרים אתם מעוניינים לאחסן בתוכו. כתבו לכם תקציב ובכך תאפשרו לעצמכם מסגרת לבחירת המחסן.

 

סוגי מחסנים – איך להתאים  מחסן לצורך?

מחסני הגינה שונים בעיקר בשל החומרים השונים שמהם הם עשויים. ניתן למצוא מחסנים ממגוון של חומרים, העיקריים הם: מתכת, עץ ופלסטיק. מכיוון שאנחנו חיים במדינה עם מזג אוויר חם ברוב ימות השנה, חשוב לבחור מחסן עמיד מפני השמש הישראלית החמה. לכל חומר ממנו עשוי המחסן ישנם יתרונות וחסרונות. בדקו מהו החסרונות אותם תהיו מוכנים לקבל ומה קריטי ונוגד את הצרכים שלכם מהמחסן.

 

מחסן עץ, מתכת או אולי פלסטיק?

מחסני פלסטיק: היתרונות הבולטים של מחסני פלסטיק הם שלל האיכויות שניתן למצוא, עמידות גבוהה בתנאי מזג האוויר, תחזוקה מועטה וקלים במשקלם.
החסרונות הם שקשה לאדם ללא ידע לדעת מהו איכות המוצר, רובם אינם מעוצבים וההתקנה שלהם לעיתים  מורכבת משנראה.

מחסני עץ: יתרונות מחסני העץ הם לראשונה המראה הכפרי והחמים שהם יוצרים, סגנון יותר אירופי. הם ניתנים לשיוף וצביעה בשלל צבעי עץ, שומרים על טמפרטורה וההתקנה שלהם קלילה. החסרונות הם שיש לתחזק אותם בצורה שוטפת, ניתן לפרוץ אליהם בקלות יחסית והם נחשבים ליקרים יותר בשוק.

מחסני מתכת: 2 יתרונות עיקרים עומדים בראש מחסני מתכת: זולים וכמעט ולא מצריכים תחזוקה. החסרונות הם קודם שהם נחשבים ללא אסטטיים במיוחד, רובם מגיעים ללא רצפה, הם נוטים להתחמם מאוד בקיץ ומגיעים ללא חלונות. מה גם שהמתכת היא דומה לכזו של רכב כך שהם פגיעים למכות חזקות.

 

מחסן לכל מטרה

מחסן שמתאים לצרכים הספציפיים שלכם יכול להישאר לשנים רבות ולחסוך לכם הרבה מאוד כאב ראש וכסף. ככל שתהיו ברורים יותר עם עצמכם לפני הקנייה כך תוכלו לדייק את בחירת המחסן מבין מגוון האופציות שיש בשוק.

מתחם סגור

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא