חיפוש

איך לבחור ריהוט משרדי מעוצב ומלא בסטייל אונליין

אם אתם עומדים לפתוח עסק חדש ומתכננים לצאת לדרך חדשה, או שבכוונתכם לשדרג את המשרד הקיים – מומלץ מאוד לשים לעיצוב הפנים של המשרד ולכך שהריהוט המשרדי אכן יתאים לאופי המראה בו אתם מעוניינים. לכן יש לתכנן מראש באיזה רהיטים אתם מעוניינים לאכלס את המשרד, מהם הצבעים והגוון בו אתם מעוניינים להשתמש, ומה התקציב שלכם לכל הפרויקט הזה? במאמר הבא נציע בפניכם כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את ריהוט משרדי המושלם עבורכם.

 

עבודה מקדימה

עוד הרבה לפני שאנו ניגשים לפתיחת קטלוגים שונים, יש לדעת שעיצוב המשרד מתחיל עוד לפני שמניחים שולחנות מחשב במרכז המשרד או שכיסא המנהל כבר מונח במקומו. בשלב הראשון יש לערוך עבודה מקדימה בה ניקח מידות מדויקות של חלל המשרד, בהתאם לכך נחשוב על פתרונות אחסון שנידרש אליהם בהתאם לסוג העבודה ואופי המשרד וננסה להחליט מהו עיצוב המשרד וסוג הרהיטים שיתאימו מבחינת פרופורציות ומידות העומדות לרשותנו. כמו כן, עלינו לשאול את עצמנו: האם המשרד שלנו יכיל גם חדר ישיבות מרווח? האם אנו זקוקים לדלפק קבלה? האם תהיה פינת המתנה עם ספות נעימות?

 

נוחות – זה שם המשחק!

כידוע, תכנון מקדים אינו כל מלאכת עיצוב הפנים של המשרד, אלא הוא משולב באופן מושלם עם נוחות ופונקציונליות עבור הלקוחות והעובדים והלקוחות. מומלץ לבדוק שאכן הפריטים החשובים נמצאים בהישג יד, שהשולחנות מרווחים מספיק והמדפים ממוקמים בגובה הנכון. בנוסף, כדאי להקצות פינות אחסון מתאימות לכל עובד, שלא רק יאפשרו עבודה נוחה יותר, אלא גם ישוו למשרד מראה אסתטי ומעוצב יותר.

 

לשים לב לתקציב

פעמים רבות מתוך להט הקניה יש אנו עלולים להיסחף ולרכוש כמות הרבה יותר גדולה של פריטים ממה שאנחנו צריכים באמת. חשוב מאוד ליצור מסגרת תקציב מוקדמת שמותאמת ליכולת שלנו, ובעיקר – מותאמת לצרכים הייחודיים של המשרד שלנו. צרו לכם רשימה בה יהיו כתובים הרהיטים ההכרחיים עבורכם. כמו כן, יש להתמקד במוצרים איכותיים בלבד, כדי לשמור על הנאה לטווח רחוק ולמונע עוגמת נפש בטווח הקצר.

 

סיכום:

תכנון נכון של החלל המשרדי מאפשר לנו להתחיל את העבודה ברגל ימין ולשדרג את חווית היום יום שלנו בכל יום מחדש. משום כך אל תתפשרו על הכנה מתאימה – וכך תצליחו לחסוך לא מעט בהמשך. כפי שציינו, כאשר ניגשים לעיצוב משרד בימינו יש לשים דגש על אופיו של העסק. נגמרו הימים בהם עיצוב המשרד התבצע אך ורק עם חשיבה פרקטית ולפי דפוס-עיצוב קבוע. כיום כל משרד מעוצב לפי האופי של העסק אותו הוא מייצג.

שימו לב לדגשים שמנינו לעיל: ערכו הכנה מוקדמת של מידות החלל, חשיבה על פתרונות אחסון, השתלבות הרהיטים במראה הכללי, בדיקת נוחות ופונקציונליות של הרהיטים וכן עריכת תקציב מקדים. אם תעבדו על פי הכללים הללו, תצליחו להבטיח לכם הנאת שימוש גבוהה יותר ומספקת יותר בטווח הרחוק.

 

חלל מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא