חיפוש

איך לגייס כספים כשמקימים עסק

אנשים שמתכננים לפתוח עסק מוצאים את עצמם לא פעם בדילמה רצינית. שכן, הקמה של עסק דורשת לא מעט כסף (שלא תמיד קיים בנמצא). עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק במדריך ייעודי איך אפשר לגייס כספים כשמקימים עסק. בדקנו את העניין באופן מעמיק עם גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להבין איך מגייסים כספים בעת הקמת עסק

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על גיוס של כספים בעת הקמה של עסק חדש, ראוי שתדעו שהמדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים את הנושא מקרוב. מדובר בבעלי עסקים מצליחים שעד לפני כמה שנים לא היה להם מספיק כסף להרים את העסק הנוכחי. אתם וודאי תוהים איך הגענו אל אותם אנשים, אז נציין בפניכם כי ערכנו סקר מקיף ובו שאלנו את כל השאלות החשובות, למשל:

  • האם יש לכם עסק מצליח?
  • האם היה לכם צורך בגיוס כספים בעת ההקמה של העסק?
  • אם עניתם בחיוב על השאלה הקודמת, תספרו לנו איך גייסתם את הכסף?
  • האם יש לכם טיפ למי שנמצאים במצב שכזה כיום?

קיבלנו מעל ל – 40 תגובות על הסקר ובחרנו בסופו של דבר להציג בפניכם את אלו שנראו לנו הענייניות ביותר. אנו רוצים להודות לכל מי שסייע והגיב. שכן, בזכותו, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות בנושא.

 

איך אפשר לגייס כספים כשמקימים עסק? התשובה של דור

דור אומר שיש הרבה דרכים לגיוס כספים. הדרך הטובה ביותר לדבריו היא באמצעות פנייה אל אנשים שקרובים אליכם. חברים, קרובי משפחה, שכנים וכו'. שכן, הם אלו שמכירים אתכם מקרוב וסומכים עליכם. הם ידעו שאתם תעשו כל שביכולתכם כדי להחזיר להם את הכסף כשהעסק יהיה רווחי.

 

איך אפשר לגייס כספים כשמקימים עסק? התשובה של אייל

אייל אומר שעדיף לגייס כספים באמצעות אתר – thejunction. לדבריו, זו פלטפורמה שמאפשרת לכם לגייס כספים באופן נרחב, תוך הגעה אל קהלי יעד רבים. הוא ציין כי רבים בוחרים להסתייע בקרובים והוא טוען דווקא שמדובר בעניין שראוי להימנע ממנו.

 

טיפ חשוב לגיוס כספים כשמקימים עסק

רגע לפני שתצאו לגייס כספים כדי להקים את העסק שלכם, אנו רוצים להציג פניכם טיפ חשוב שנכתב על ידי בעלי עסקים רבים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. הם ציינו כי עליכם לבצע הליך של גיוס כספים רק במידה ואתם יודעים שאתם מקימים את העסק בוודאות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שיאפשר לכם לדעת איך לגייס כספים כשמקימים עסק. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בדרך הנכונה. נאחל לכם בהצלחה בהמשך!

דולרים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא