חיפוש

איך להבריק את החלונות בבית – 5 טיפים מעולים

ניקוי של חלונות נחשב להליך מורכב עבור אנשים רבים. שכן, כל מגע לא נכון או שימוש לקוי בחומר ניקוי עשוי להביא לסימנים על גבי השמשה שעשויה לגרום לתסכול רב. כדי להקל על מי מכם שסובלים מניקוי חלונות, החלטנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק איך ניתן להבריק את החלונות בבית באופן קל ופשוט.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אנחנו חסרי ידע בכל הנוגע לניקיון של חלונות. אם תגיעו לבית שלנו, אתם צפויים לראות שמשות מלאות סימני אצבעות, פשוט כי אנחנו אף פעם לא מצליחים להגיע לתוצאה מבריקה. כדי לשנות את המצב, החלטנו לפנות לחכמת ההמונים ולבדוק איך הם, אנשים אקראיים שקראו הפוסט שפרסמנו בפייסבוק – איך הם עושים את זה בקלות? קראו את המדריך הנוכחי ותקבלו את הטיפים שישנו לכם את החיים.

 

הטיפ ה -1 לניקיון שיבריק לכם את החלונות בבית

הטיפ הראשון שקיבלנו היה די בהומור אבל אנחנו לקחנו אותו ברצינות. רבים מהגולשים שענו לנו על הפוסט אמרו שהם מסתייעים בשירותיה של חברת דוקטור פוליש שעורכת ניקיון בבתים ומשרדים. אנחנו מודים שעד אותו רגע שבו קראנו את התגובות הללו, לא חשבנו על כך בכלל. שכן, תמיד אנחנו עסוקים בלנקות את הבית בעצמנו. מדובר בטיפ שצפוי לשנות לנו את החיים ואנחנו ממליצים לכם לנסות לפחות פעם אחת.

 

הטיפ ה- 2 לניקיון שיבריק לכם את החלונות בבית

הטיפ השני הוא להשתמש בנייר של עיתון. אם אתם, כמונו, ניקיתם עד היום עם שפריצר לחלונות ונייר סופג, תדעו שסתם בזבזתם כסף וזמן. מסתבר שנייר סופג עושה את העבודה באופן חלקי לעומת נייר עיתון. זה לא משנה אם מדובר בעיתון הארץ, ידיעות אחרונות או ישראל היום. העיקר שיהיה עיתון מנייר (ולא עיתון של מגזינים, זה לא יעבוד לכם). אם אין לכם עיתון כרגע, תמיד אפשר ללכת לשכנים ולבקש ומעכשיו, כדאי שתשמרו את העיתונים שלכם בצד בשביל הניקיון, זה הולך לשנות לכם את החיים מקצה לקצה.

 

הטיפ ה- 3 לניקיון שיבריק לכם את החלונות בבית

הטיפ הזה היה נשמע לנו כמו בדיחה בהתחלה, אבל בסופו של דבר הבנו שיש עניין מאחורי זה. לא מעט אנשים אמרו שהם בודקים באופן מעמיק את התחזית לפני שהם מתחילים בניקוי החלונות. זה הרי ידוע שביום שאחרי הניקיון היסודי שתערכו על החלונות, יהיה אובך. מסתבר שיש אנשים חכמים שיודעים איך להימנע ממצב שכזה, הם בודקים מראש אם צפוי אובך! אם הם רואים שזה הצפי, הם דוחים את הניקיון. כך הם מקבלים חלונות מבריקים ללא שום בעיה.

 

לסיום

עד כאן 3 הטיפים שיאפשרו לכם להבריק את החלונות של הבית בקלות וללא מאמץ. אנו מאחלים לכם שתיישמו את הטיפים הללו ותגלו שהחיים שלכם עומדים להשתנות. בהצלחה!

וויטרינות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא