חיפוש

איך להחליט איפה ללמוד ייעוץ זוגי

חולמים ללמוד ייעוץ זוגי ומתלבטים? אצל ד"ר אורית ארבל תוכלו לרכוש מקצוע משמעותי לחיים ולהתחיל לסייע לזוגות שנקלעו למשבר בשיטת 'מרתון הזוגיות הפרטי'. בתוך שלושה חודשים בשעות נוחות ותנאים מעולים תהיו גם אתם מוסמכים לטיפול בזוגות.

 

ד"ר אורית ארבל

ד"ר אורית ארבל משמשת כבר למעלה משני עשורים כמטפלת זוגית בשיטת 'מרתון הזוגיות הפרטי' במהלכו מוצפים כל הנושאים הבוערים שמציקים לבני הזוג ומתן אפשרויות פתרון פרקטיות אשר יאפשרו לשני בני הזוג לחוש שנית את הנוחות, האהבה והבטחון שבזוגיות ולחזור הביתה יד ביד. מכללת ארבל הוקמה על מנת להכשיר מטפלים צעירים באמצעות

לימודי ייעוץ זוגי מתוך הנסיון הרב שצברה ד"ר אורית ארבל ובהנחייתה.

 

מכללת ארבל

המכללה אשר נוסדה, מנוהלת ומועברת על ידי ד"ר אורית ארבל מציעה קורסים בני שלושה חודשים במהלכם תרכשו נסיון מעשי באמצעות תרגול תרחישים אמיתיים והשתתפות בייעוץ זוגי של זוגות אמיתיים. התרגול המעשי מאפשר לכם להתנסות במצבים אמיתיים של טיפול זוגי וללמוד תוך כדי תהליך הטיפול של ד"ר ארבל בהם.

 

למי זה מתאים?

הלימודים מתאימים לכל מי שיש ברשותו תואר ראשון ומעלה, כאשר באופן טבעי רצוי שהם יהיו בתחומי הטיפול כגון מקצועות החינוך, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה וכדומה. לחסרי תואר ייבחן כל מצב לגופו תוך הגשת עבודות, תרגולים וראיון אישי במהלך הקורס עצמו.

 

מה תקבלו בסוף הקורס?

מסיימי הקורס יוכלו לזכות בתעודת הסמכה בשיטת 'מרתון הזוגיות הפרטי' ואם יהיו מעוניינים בכך, יוכלו להמשיך למסלול מתקדם יותר הכולל שמונה מפגשים מעשיים נוספים. המפגשים הנוספים מאפשרים לחזק את מיומנויות הייעוץ ולהתנסות בטיפול בזוגות אמיתיים בליווי של ד"ר אורית ארבל.

 

מהו למעשה טיפול זוגי?

זוגות רבים מגלים למרבה הצער שזוגיותם עולה על שרטון בגלל חוסר במיומנויות הקשבה, קושי כלכלי, קשיים אישיים ועוד. על פי הסטטיסטיקה שליש מהזוגות בישראל מתגרשים, זהו נתון קשה אשר מצביע על כשל ביכולות שלנו להכיל, לקבל, להקשיב ולהבין את הצד השני.

קשיים אלו ניתנים לתיקון כאשר מטפל מוסמך מהווה כמעין גשר בין שני הצדדים, מפשר, מרגיע ומאפשר לכל צד לשפוך את ליבו ולתאר את מסכת הקשיים, האכזבות והתחושות הקשות. להבין מה עדיין משותף לבני הזוג ולהזכיר להם את האהבה הגדולה שבעבר היתה ביניהם, ללמד את שני הצדדים מיומנויות פתרון סכסוכים לכל פעם שמתלקחת מריבה וכיצד לסיים אותה בנינוחות ובלי משקעים נוספים.

הסיפוק שבהחזרת שני בני זוג האחד לחיקו של השני שווה את כל המאמץ שבתהליך.

 

לסיכום

ד"ר אורית ארבל מטפלת בזוגות במשבר כבר למעלה מעשרים שנה בשיטת 'מרתון הזוגיות הפרטי' המאפשר טיפול שורש מעמיק בכל המשקעים והתחושות הקשות שמלוות את הקשר, איוורורם ובאמצעות הרבה חמלה והקשבה לאפשר לשני בני הזוג לחזור זה לזרועותיו של זה.

נישואים,

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אירוע חברה מושלם
איך לתכנן אירוע חברה מושלם

העובדים שלכם נותנים מעצמם הרבה בימי העבודה, משקיעים זמן אנרגיה ומסירות רבה למשימות שלהם ואוהבים לבוא לעבודה – וחשוב לגרום לזה להמשיך כך. דרך מעולה

קרא עוד »