חיפוש

בעלי עסקים – איך להיערך לתקופת מבצעי נובמבר ובלאק פריידי

חודש נובמבר ידוע כתקופת מבצעים בחנויות משלל סוגים, כאשר הדובדבן שבקצפת הם מבצעי בלאק פריידי.

בעלי עסקים דיווחי לאורך השנים בעלייה משמעותית של מכירות והכנסות בבלאק פריידי, כאשר אין ספק כי מי שגורפים את הרווחים הנאים ביותר הם בעלי חנויות וירטואליות.

כיצד תיערכו לבלאק פריידי ומבצעי נובמבר על מנת לגרוף רווחים ולקדם את העסק שלכם? המדריך הבא לבעלי עסקים

 

בלאק פריידי – רקע כללי

בלאק פריידי, או בתרגום לעברית יום שישי השחור הוא יום השישי הרביעי בנובמבר וחל לאחר חג ההודיה האמריקאי. לכל עם יש את המסורת שלו, ולאמריקאים אחת המסורות היא שופינג – וזוהי מסורת שבחלקים נוספים בעולם שמחו לאמץ. בלאק פריידי מאופיין במבצעים משתלמים במיוחד ולכן בעומס רב על עסקים שהמכירות בהם עולות באופן דרסטי.

 

מהם האתגרים של בעלי עסקים בבלאק פריידי?

כאמור, הבלאק פריידי מאופיין בעלייה דרסטית של מכירות, והמשמעות היא שעסקים צריכים להיות ערוכים מבחינת המלאי. כמו כן, בשוק התחרותי בו לצידכם פועלים עוד עסקים רבים מאותו הסוג כאשר בעולם המשלוחים עסקים יכולים לשלח מוצרים לכל מקום בארץ חשוב מאי פעם להיות אטרקטיביים אטרקטיביים.

 

כך תיערכו לבלאק פריידי 2021

בעלי עסקים? יש לנו כמה עצות בשבילכם לקראת בלאק פריידי 2021:

חידוש מלאי:

כדי שהמכירות שלכם באמת יוכלו לעלות אתם צריכים שיהיה מה למכור – כלומר, שהמלאי יהיה מספק. זכרו שגם המתחרים שלכם מרחיבים את המלאי ולכן יש להיערך מספיק זמן מראש לכך.

 

כוח אדם:

כוח האדם הרגיל לא יספיק לבלאק פריידי. לכן חשוב להתכונן מראש ולגייס כוח אדם נוסף לשם כך.

 

מחקר מתחרים:

כדי לשרוד בשוק תחרותי אנחנו צריכים לדעת כיצד המתחרים שלנו פועלים על מנת להיות אטרקטיביים יותר. מחקר של המתחרים גם מסייע לנו להבין מהם המוצרים שהלקוחות שלנו מחפשים וכך אנחנו יכולים מראש לחדש ולרענן את המלאי כדי שיהיה לנו כל מה שצריך לקראת בלאק פריידי.

 

תמחור:

בסופו של דבר מה שימשוך את הלקוחות שלכם הם מחירים נמוכים ומשתלמים עבורם. לכן יש צורך לתמחר את המוצרים באופן מיוחד בבלאק פריידי. תמחור באופן רווחי מחד ואטרקטיבי ללקוחות מאידך זה לא עניין פשוט ויש שיטות שונות לכך. אנחנו ממליצים לכם להסתכל על כמה מבצעי בלאק פריידי לדוגמא ואם יש צורך לקחת ייעוץ מקצועי כדי שמצד אחד תמשכו לקוחות ותגבירו את המכירות שלכם אך לא תצאו בהפסד.

 

פרסום ברשת:

עידן הקניות הפיזיות מאחורינו, והיום עיקר הקניות הן ברשת ולכן צריך גם לפרסם ברשת באופן מסיבי. כל הערוצים שעומדים לרשותכם צריכים להתגייס לעניין: עמודים ברשתות החברתיות, מודעות גוגל, מועדון חברים, רשימות תפוצה ב-SMS ו-ווטסאפ וכדומה.

 

בשורה התחתונה – תכנון מראש

עסקים גדולים בארה"ב מתכוננים לבלאק פריידי גם 3-4 חודשים מראש. חשוב להתכונן מראש בכל התחומים שצוינו לבלאק פריידי מספיק זמן מראש כדי להרחיב את המכירות שלכם ולהרוויח. בהצלחה!

 

שלושים אחוז

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא