חיפוש

איך להקים עסק ייצור מצבות

בעת האחרונה, בתי הקברות עוברים שינוי מסוים. בתקופות הקדומות, כאשר היה נקבר אדם, הוא היה נקבר בבית הקברות המקומי, או במיקום מסוים אותו הוא בחר מראש. המצבה המציינת את קבורתו של אדם, הייתה פשוטה מאוד, ללא חריטות או עיצוב וצבע ייחודיים. בתי קברות שלמים היו מסודרים בצורה פשוטה וחדגונית, ואף סבלו מבלאי ונזקים שונים שנגרמו למצבות האבן הפשוטות, שלא עברו גימור והליך של חיזוק וייצוב.

כיום, המצב שונה לחלוטין. בבתי הקברות השונים, ישנו מספר רב של סוגי מצבות שונים, בצבעים ייחודיים, צורות שונות עליהם מוטבעים משפטים ופסוקים שונים, אותם מייצרים בתי עסק לייצור מצבות.

לצערנו, המוות מתרחש באופן תמידי, וקיימים תמיד דורשים לעיצוב וייצור של מצבות חדשות. כיצד אם כן, יוכל אדם הרוצה לפתוח עסק לייצור מצבות, לעשות את צעדיו הראשונים בתחום? מה נדרש ממנו? לשם כך נציג בפניכם מספר טיפים ועצות מהם תוכלו להתחיל את הדרך.

 

גיוס סכום ראשוני

כמו כל עסק, בשלב הראשון יהיה עליכם לגייס סכום כסף ראשוני, באמצעותו תוכלו לרכוש ולייצר שלל מצבות. על מנת לעשות זאת, ניתן להיעזר בשירותיו של הבנק שלכם, או באמצעותם של מגוון ארגונים אחרים, המתמחים בנתינת הלוואות ראשוניות עם ריביות נוחה לבעלי עסקים מתחילים.

 

יצירת קשר עם סתתים וספקי אבנים

בשלב השני, יהיה עליכם ליצור קשר עם ספקי שיש ואבנים אחרות מהן נהוג לייצר מצבות. על מנת ליצור קשר עם ספקים כאלו, תוכלו לחפש באינטרנט בצורה פשוטה יחסית, ספקי אבנים למצבות, במידות ובצורות המתאימים לייצור מצבה.

לאחר מכן, יהיה עליכם לגייס לעסק שלכם סתתים, שיעצבו את האבן על פי דרישותיהם של הלקוחות השונים. הסתתים יכולים להיות גורמים חיצוניים, או לחלופין סתתים שיעבדו בצורה בלעדית בעסק שלכם.

הסתתים, לבד על העיצוב החיצוני של המצבה, יחרטו על המצבה את הכתוביות אותן ידרשו הלקוחות, או יוסיפו אובייקטים ייחודיים למצבה כגון פרחים מסותתים או חפץ מסותתת אחר מאבן בעל משמעות לחייו של הנפטר.

 

פרסום העסק וקישור ללקוחות

בשלב האחרון, יהיה עליכם לפרסם את העסק שלכם ולדאוג כי לקוחות המעוניינים בכך, יוכלו ליצור אתכם קשר בקלות.

את פרסום העסק שלכם, ניתן לעשות באמצעות הקמת אתר אינטרנט ייחודי, שיציג את המצבות השונות אותן אתם יכולים לספק בבית העסק שלכם.

באתר, שיעוצב בצורה מושכת, בהירה ונוחה לשימוש, יוצגו דרכים שונות ליצירת קשר, כגון פנייה בדואר אלקטרוני, פנייה באמצעות מספר טלפון או השארת הודעה באתר.

לאחר מכן, תוכלו באמצעות יצירת קשר עם חברות פרסום, "לשתול" ברחבי האינטרנט ואתרים אחרים בהם סביר להניח שיגלשו לקוחות פוטנציאליים קישורים ומודעות פרסומת לאתר שלכם.

 

לסיכום

באמצעות ההמלצות שניתנו לעיל, תוכלו ליצור לעצמכם עסק מצליח לייצור מצבות.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא