חיפוש

איך להתאים חלל עבודה לתקופת הקורונה

חללי עבודה משותפים כבשו לאחרונה את עולם העסקים. עם זאת, וירוס הקורונה שהגיע לחיינו כרעם ביום בהיר, שינה את פני הדברים. רבים נמנעים כעת מהתקהלויות ולכן גם מעבודה בחללי עבודה משותפים. כך תוכלו להתגבר על המשבר ולהתאים את חלל העבודה שלכם לתקופה מאתגרת זו.

 

חללי עבודה בתל אביב

הקונספט של חללי עבודה משותפים הגיע בשנים האחרונות לארץ, כאשר חללי עבודה בתל אביב הם הפופולריים ביותר כיום. ולמרות זאת, אפילו הם ספגו מכה קשה בחודשים האחרונים עקב משבר הקורונה. עצם הרעיון של התקבצות משותפת בחלל אחד, מרתיע רבים בתקופה זו בשל חשש מצפיפות ומהידבקות בווירוס. הנה כמה מהדברים שעליכם לדעת על מנת להתאים את חלל העבודה שלכם לתקופת הקורונה.

 

הוזלת מחירים

אם בבעלותכם חלל עבודה משותף, ודאי גם אתם מודאגים מעתיד המקום בצל וירוס הקורונה. האיום של עזיבת לקוחות בשל קושי כלכלי הוא רב וממשי. לקוחות רבים יתקשו לממן כעת עמדה בחלל עבודה וכאשר האלטרנטיבה היא עבודה מהבית – רבים יבחרו בה. לכן, זה הזמן להוריד מחירים עד כמה שניתן בכדי להשאיר את הלקוחות שלכם ולסייע להם להמשיך לעבוד ביעילות ובנעימים גם בתקופה קשה זו. חללי עבודה בתל אביב ובמקומות נוספים בארץ, אף החליטו על הקפאת התשלומים לשוכרים על מנת להקל עליהם עד החזרה לשגרה.

 

חלוקה למשרדים

משבר הקורונה דורש מכולנו למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים. גם בתוך חללי העבודה, יש לחשוב על חלוקה ועיצוב מחודשים על מנת להתאימם לתקופה זו ולשם שמירה על בטיחות השוכרים. פתרון אפשרי הוא חלוקת החלל למשרדים פרטיים או לכאלה המכילים מספר אנשים בודדים. הדבר יאפשר יותר אינטימיות וימנע התקהלות ככזאת הנוצרת באופן ספייס. זה עשוי להיות פתרון טוב עבור אנשים שרגילים לעבוד מחלל העבודה המשותף ומתקשים לעבוד מהבית, והם יהיו מוכנים אף לשלם עבורו יותר.

 

התאמת סביבת העבודה

כחלק מהשינויים הנדרשים, יש להקפיד על סביבת עבודה כמה שיותר נקייה וכזאת שתעמוד בתנאי התו הסגול. בין היתר, יש לשמור על מרחק של שני מטרים בין עובד לעובד, למדוד חום בכניסה למקום, לדאוג לחיטוי מוגבר של המשטחים והמתחמים המשותפים וכן למנוע התקהלויות. ישיבות גדולות למשל, ידרשו להפוך כעת לישיבות וירטואליות – כל משתתף ממחשבו האישי. מספר חללי עבודה בתל אביב, למשל, אף דאגו למינוי חבר צוות שיהיה אחראי על נושא הקורונה ושמירה על ההיגיינה.

 

לסיכום

משבר הקורונה הביא איתו אתגרים וקשיים לחייהם של רבים מאיתנו. אם בבעלותכם חלל עבודה משותף, ודאי גם אתם מתקשים בתקופה זו ומנסים למצוא עבורה פתרונות טובים עד כמה שניתן. ככל שתדעו להתאים את עצמכם למצב ותגלו גמישות ויצירתיות – כך תוכלו לשמור על השגרה ולמנוע את הפגיעה הכלכלית בעסק שלכם.

 

כיסאות במרחק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא