חיפוש

איך לזהות אם ההגברה שהזמנתם לאירוע אמינה ואיכותית?

חדדו אוזניים ופיקחו עיניים. כמו כל הזמנה מול עסק בישראל, אפשר ליפול ברשת ולהתנהל מול חברה רמאית. כשזה מגיע לציוד הגברה לאירוע, הנזק יכול להסתכם בעשרות אלפי שקלים אם נפלתם על ציוד תקול. כדי להימנע מאי נעימויות, ולהזמין ציוד הגברה איכותי לאירוע שלכם, יש מספר דגשים שחשוב לשים לב אליהם בתהליך הזמנה וההתקשרות. "ושלא יעבדו עליכם", נחמיה שטרסלר.

 

מתי נצטרך להזמין ציוד הגברה?

כיום, לא הרבה אירועים שתפיקו יצריכו מכם להזמין ציוד הגברה ותאורה. רוב אולמות האירועים מאובזרים בציוד שלהם וכך גם המוסדות השונים. במעט האירועים שתצטרכו הגברה משלכם, ככל הנראה אתם עתידים לקיים את האירוע בתנאי חוץ, לרבות, אירועי בריכה ואירועים בחוף הים, אירועים בפארקים עירוניים או שמורות טבע וכו' …

 

בירור אחד, כל הפתרונות.

חברה שעובדת עם ציוד אמין ואיכותי ככל הנראה תציע לכם סט של כל הכלים:

  • רמקול מוגבר – משלב בתוכו מגבר וזאת בניגוד לרמקולים הפסיביים המחייבים חיבור למגבר לצורך השמעת סאונד מתוכו. הרמקולים המוגברים מגיעים בגדלים שונים והם מותאמים למגוון רחב של סוגי אירועים. החל ממסיבות קריוקי מצומצמות למספר של 30 עד 80 משתתפים ועד למערכת רמקולים מוגברים מובנית המיועדת למסיבות ואירועים  מעל ל- 800 איש, הרמקול המוגבר על צורותיו השונות עונה על כול צורכי המסיבה. רמקול אחד, אירועים רבים.
  • ציוד היקפי – מעבר לרמקולים, יהיה צורך בציוד טכני נוסף כמו סאבים להעצמת הווליום (במידת הצורך), מיקסרים להשגת שליטה על הסאונד, מיקרופונים, גנרטורים ועוד ציוד רב.

חברה אמינה ואיכותית תציע לכם את כל הפתרונות ההכרחיים לאירוע שלכם.

 

ליווי טכני

טרם השכרתם את שירותיה של חברת הגברה ותאורה לאירועים, בדקו האם שירותי החברה כוללים גם שירותי טכנאי לאורך כל שלבי האירוע. שירות זה יבטיח לכם שקט וביטחון מלא בהפקה שלכם. אם החברה מעמידה לשירות לקוחותיה ליווי טכני – דעו שזה מעיד על בחירה בחברה מקצועית המסוגלת לספק לכם פתרון מקיף בזמן אמת במידת הצורך, ואחת שסומכת על הציוד שלה. שירות טכנאי בשטח האירוע מהווה תנאי הכרחי לבחירת חברות המתמחות בהשכרת מערכות הגברה ותאורה לאירועים .

 

השוואת מחירים

כמו כל רכישה והשכרת שירות שנעשה בחיים, תמיד מומלץ לבצע השוואה בין מספר חברות שונות וזאת על מנת לבחון את מאגר השירותים שמציעה כל חברה, בדלים באיכות ורמת הציוד הטכני, הבדלים טכניים ולוגיסטיים בין סוגי ההצעות השונות והעלויות השונות הכרוכות בהשכרת השירותים.

 

בדיקה 1, 2

הדרך הטובה ביותר לדעת מהי איכות ההגברה שברצונכם להזמין הוא לצוד "דגימה שלו": התקשרו לחברה ממנה אתם רוצים להשכיר את הציוד, התעניינו באירועים שלה ולכו ובדקו בעצמכם את איכות הסאונד. חברת הגברה תמיד תתנהל במתכונת "אין שני לרושם ראשוני".

רמקול

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא