חיפוש

איך לנהל עסק מצבות בצורה נכונה

ניהול נכון של עסק, ובעיקר עסק של מצבות, שהפך בשנים האחרונות למוצר הדורש יצירתיות וייחוד, יכול לשנות מן היסוד את הרווחים והעבודה בעסק. צורת הניהול אותה מובילים מנהלי ובעלי עסק המצבות, תשפיע רבות על עמידותו ורווחיותו. מומלץ מאוד לנהל את העסק באופן נכון, מדויק עבור העסק והלקוחות, ומקצועי כלפי העובדים והעסק, ככל הניתן.

 

מה הסיפור של המצבות?

בעבר, בתי הקברות היו מקום חדגוני ופשוט, כלל המצבות היו בדרך כלל בדגמים דומים, ללא עיצוב או צבע מסוים, ולעיתים אף היו נראות רע ברבות השנים. בתקופה האחרונה, מתרבים הלקוחות שרוצים להשקיע, כמו למשל לקוחות חברת מצבות בראשון לציון. הלקוחות רוצים סוג מצבה מיוחד להם, רוצים להטביע צורה או פסוק מיוחד, ודורשים גם שימור ותחזוק של המצבה, כשירות נלווה. ישנם סוגים שונים של מצבות כמובן, החל ממצבות כפולות , ועד מצבות זוגיות. מצבות אבן בראשון לציון, למשל, הוא דוגמה לעסק מצליח, שיודע לעשות את העבודה המקצועית ביותר בתחום.

 

השלבים השונים בניהול עסק המצבות

  • כמו בכל עסק אחר, כמו אפילו חנות פלאפל, קודם כל עליכם לגייס סכום שיעזור לכם לרכוש, ואחר כך לייצר מצבות מסוגים שונים. ניתן לעשות זאת גם בעזרת הלוואה מבנק, או בעזרת קרנות שונות, המסייעות בהלוואות לעסקים חדשים. שימו לב, ריבית נוחה על הלוואה, תאפשר לכם לקחת הלוואה גדולה יותר, ולבסס את העסוק כראוי כבר מההתחלה.
  • גיוס סתתים וספקי אבני שיש ואבנים אחרות, הוא שלב קריטי בעסקי המצבות. השירות שלכם צריך להיות ייחודי ומקצועי, ובעזרת גיוס נכון של ספקים, אפילו דרך האינטרנט, תוכלו לבצע את העבודות הטובות ביותר. תוכלו לשכור אותם עבורכם כספק בלעדי, או להזמין עבודות מפעם לפעם. הסתת הוא זה שיוסיף את האלמנט הייחודי, ולכן בעת בחירתו, עליכם להגדיר בדיוק את סוג העסק שלכם, ולהדגיש בפניו את חשיבותו הרבה לעסק.
  • מומלץ לבדוק עם בעלי המקצוע, אם הם יודעים לבצע את כל סוגי העבודות, לבנות מצבות כפולות, לחבר מצבות לכדי מצבות זוגיות. מצבות אבן בראשון לציון, כפי שהזכרנו לעיל, יודעים לבצע עבודות מעין אלה.
  • פרסום נכון – בעזרת בניית אתר אינטרנט, עבודה נכונה בפנייה ישירה ללקוחות פוטנציאליים לעסק ברשתות חברתיות, ואולי אף פרסום במדורי מודעות האבל בעיתונות המודפסת, תוכלו למנף את עסק בניית המצבות שלכם לגבהים חדשים.

 

לסיכום

ניהול עסק מצבות בצורה נכונה, הוא לא עניין של מה בכך. השקעה בגיוס הון ראשוני גדול, פנייה לבעלי מקצוע ייחודים ומוכשרים, ומיתוג ייחודי יגרמו לעסק שלכם לעלות לרמות הגבוהות ביותר. צריך לזכור, אנשים כיום מייחסים חשיבות רבה לעיצובן של המצבות, ורואים בכך זיכרון חשוב ליקרים להם. בשל כך הם מוכנים להשקיע כסף רב, אך מצפים לקבל את השירות המקצועי והמדויק להם ביותר.

מצבות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא