חיפוש

איך לנהל רכישת אופיס לכל העסק בצורה נכונה

תוכנות אופיס הן ללא ספק התוכנות המוכרות והמשומשות ביותר כמעט בכל מחשב בעולם. אבל, מעטים הם האנשים ובעיקר השכירים והמנהלים שיודעים עד כמה התוכנות הללו הן חזקות ומגוונות ועד כמה הן יכולות לעזור להם לבצע את העבודה שלהם. אז אם אתם מתחילים להבין את חשיבותו של אופיס מעודכן במחשבים שלכם, הגיע הזמן ללמוד על ביצוע רכישה מסודרת למשרד.

תוכנות אופיס מלוות את כולנו כבר כשני עשורים ונחשבות להמצאה מבריקה של חברת מייקרוסופט המפורסמת. התוכנות הללו מאפשרות לייצר מסמכים מורכבים בשפות שונות, לייצר מצגות מרשימות, לנהל תקשורת סדירה ונוחה באמצעות מייל אאוטלוק ועוד. אבל, את כל אלו היא עושה לא רק ברמה בסיסית, אלא בדרכים מגוונות ועשירות שלצערנו לא רבים מכירים.

 

איך לרכוש אופיס בצורה מסודרת

לפני שנדבר על office 2019 מחיר כמובן צריך לדבר על אופן רכישה וכדאיות. משמע, אם מדובר בעסק רחב המכיל כמה עשרות, אם לא מאות של עובדים, עלינו לבצע רכישה בצורה מסודרת שתאפשר לנו להתקין את מוצרי האופיס על גבי כל המחשבים של העובדים. חשוב להזכיר שמוצרי אופיס הם לא חינמיים, אם נרצה שהם יתפקדו באופן תקין על גבי מאות מחשבים וגם על גבי מחשב אחד.

כדיי שנוכל ליהנות מעדכונים בזמן אמת ומשנים ארוכות של שימוש באופיס הכי מהיר שיש, עלינו לרכוש את חבילת האופיס הרלוונטית עבורנו. כיום הדרך לעשות זאת היא כמובן קלה ומהירה. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר הספק המורשה, אשר מוכר אופיס 19 בחבילות שונות, ואז ניתן לבצע את הרכישה באופן מהר וחד פעמי. אחרי הרכישה יגיע אישור הרכישה למייל וגם הדרכת ההתקנה.

אם אתם עסק, כך ניתן ביעילות לעדכן את עלות המוצרים עם חשבונית מסודרת, כך נוכל לדעת למי לפנות בעת תקלות וגם נוכל כמובן לעשות את זה מהמחשבים של צוות ה-IT של החברה המסוימת הזו.

 

מהו המחיר של אופיס 19

אמנם רכישה של אופיס לחברה שלכם נשמע כמו צעד מרתיע מבחינה כלכלית, בעצם מדובר בצעד חכם ומשתלם לטווח הרחוק. הרכישה מתבצעת באופן חד פעמי וללא חיובים חודשיים. כמו כן, לא צריך לשלם על עדכוני גרסה, מה שאומר שנוכל לעשות שימוש בכך לשנים רבות וללא דאגה והוצאה נוספת. כמו כן, המחיר של חבילת אופיס היא בפועל זולה מאד ועולה רק כמה מאות שקלים ספורים, בהתאם לסוג החבילה שרלוונטית לעסק שלכם.

 

לסיכום

אופיס הן תוכנות שכולנו מכירים ועובדים עמן ביום יום, גם בעבודה וגם לשימוש אישי. אבל, אם מדובר במשרד שצריך לעבוד באופן יעיל ועקבי עם אופיס, חשוב לבצע רכישה של אופיס מעודכן וזאת ניתן לעשות באופן חד פעמי ברשת וכך נקבל מוצר מקורי ומשתלם שילווה אותנו שנים רבות.

מסכים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא