חיפוש

איך לנקות את המזגן בעסק

בעלי עסקים מחויבים לבצע ניקוי מזגנים הן באופן עצמאי והן באמצעות טכנאי מזגנים מוסמך. במאמר הבא נציג לכם את המדריך המלא לניקוי מזגן בעסק, באופן קל ופשוט.

 

השבתה במערכת הקירור של העסק – כיצד נימנע?

תקלות במערכת האוורר והחשמל בבית העסק עשויות להוביל לנזק כספי כבד, וזאת בשל אי אפשרות לקבלת לקוחות וכן תיקון הכרחי אשר עלול לעלות לא מעט שקלים, בהתאם לחומרת הבעיה. על מנת להימנע ממצב כזה יש לבצע תחזוקה שוטפת למזגן, אחת לשבוע באופן עצמאי וכן יצירת קשר עם טכנאי מזגנים מוסמך אשר יבצע ניקוי מזנים יסודי ומקצועי. ללא תחזוקה המתבצעת לטובת המזגן, העסק עלול לסבול מתקלות חוזרות ונשנות, לעיתים עד לכדי השבתה מוחלטת של המערכת, כפי שנפרט כעת בהמשך המאמר.

 

מדוע חשוב לנקות את המזגן של העסק?

יודע כל בעל עסק כי כל תקלה ולו הקטנה ביותר במערכת המזגן יכולה להוביל לנטישת לקוחות ואף לביקורות לא נעימות, ולכן תחזוקה וניקיון אשר מתבצעים באופן יסודי יכולים למנוע באופן ניכר תקלות משמעותיות אשר יצריכו מכם כבעלי עסקים הוצאה כספית לא מועטה. בנוסף, לניקוי מזגן לעסק לא רק פן עסקי,אלא גם בריאותי.המזגן פולט בקטריות וחיידקים המצטברים בתעלות, ולכן לעיתים ניתן לחוות תופעות לא נעימות בדמות כאבי ראש, סחרחורות ובחילה כתוצאה מישיבה ליד מזגן לא נקי. על מנת שתוכלו ללמוד לנקות בעצמכם את המזגן בבית העסק, להלן שני טיפים אשר יאפשרו לכם לבצע ניקיון של המזגן, באופן קל ומהיר במיוחד.

 

איך לנקות את המזגן בעסק?

הוצאת פילטרים – בכדי להתחיל בתהליך הניקוי, יש להוציא בעדינות את הפילטרים של המזגן ולהסיר מהם את האבק והלכלוך באמצעות מים זורמים וחומרי ניקוי ייעודים. מומלץ לבחור חומרי ניקוי מקציפים המאפשרים הן לחטא והן להסיר את הכתמים הנוצר כתוצאה מעובש או אבק.
ניקוי הפלסטיק – פירוק עצמאי של הפלסטיק מומלץ שלא לביצוע באופן עצמאי, אלא רק באמצעות טכנאי מזגנים בחיפה המוסמך לבצע פירוק של הפלסטיק המחובר למזגן, לצורך ביצוע ניקוי יסודי. הסיבה לכך נעוצה בכך כי הסרה של פלסטיק באופן חובבני יכולה להסתכם בנזק לפלסטיק אשר יגרור בעקבותיו תיקון משמעותי של המזגן או החלפת חלפים, ולכן אחת לתקופה מומלץ ליצור קשר עם טכנאי מזגנים מוסמך אשר לו ניסיון בתחום, כחלק ממעטפת של תחזוקת העסק המתבצעת באמצעות אנשי מקצוע מובילים. בכך, תוכלו להבטיח כי פעולת הניקוי של המזגן אשר תכלול גם ניקוי פנימי וחיצוני תתבצע על הצעד הטוב ביותר, ותוך שימת דגש על פעולות ניקוי יסודיות. יחד עם זאת, תוכלו לנקות באופן עצמאי את הפלסטיק באמצעות שימוש בחומץ ומעט מים. חומץ הינו חומר מצוין וידודתי לסביבה הנחשב לאפקטיבי לצורך ניקוי והסרת כתמים.

איך לנקות מזגן בעסק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא