חיפוש

איך לעצב בקבוק אישי לעובדים בעסק שלכם

החלטתם לצ'פר ולפנק את העובדים בעסק שלכם במתנה כלשהי. ישבתם וחשבתם מה עומד במגבלות התקציב אך גם יהיה מתנה שהעובדים ייהנו וישמחו לקבל ולא פחות חשוב מכך, גם תשפר להם את איכות החיים. אפשרות אחת אליה חברות רבות מגיעות בסופו של דבר היא בקבוקי מים בעיצוב מותאם אישית עבור כלל עובדי החברה. אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב בקבוק אישי לעובדים בעסק שלכם.

 

למה דווקא בקבוק מים?

חלק זה מיועד עבור אלו שעדיין לא בטוחים שבקבוק מים זו המתנה האידיאלית עבור העובדים.  אז אם כבר החלטתם שבקבוקי מים מעוצבים אישית זו מתנה אידיאלית עבור העובדים שלכם, אפשר להתקדם לחלק הבא. אם לא – נבהיר שבקבוק מים מעוצב אישית זו מתנה עם מספר רב של יתרונות: היא עונה על צורך בסיסי שקיים אצל כל העובדים, זה מפרסם את בית העסק בכל מקום בו הבקבוק נמצא, וזה מונע מספר רב של "טיולים" הלוך ושוב למטבחון כדי למלא כוסות מים.

בקבוקי מים מותאמים אישית

אז מאיפה כדאי להזמין בקבוק מים מעוצב?

כאשר אתם ניגשים להזמין בקבוקי מים מעוצבים אישית לעובדים בעסק שלכם, חשוב לא לבחור בחברה הראשונה בה אתם נתקלים ולהשוות מחירים של מספר חברות שונות. בנוסף, נסו לבקש המלצות מחברים, מכרים או קולגות, שאולי מכירים חברות  מומלצות שמבצעות את השירות הזה במחיר משתלם. במידה ואתם לא מוצאים ממי לבקש המלצה, נסו לפנות לאחת החברות הפופולריות בתחום, כמו לאקן ישראל, שכן במרבית המקרים הפופולריות של החברה נובעת ממחיריה הנוחים ואיכות מוצריה.

בקבוקי מים מותאמים אישית

איזה עיצוב לשים על הבקבוק?

כאשר בעלי עסק רוצים לרכוש מתנות לעובדים שלהם, במרבית המקרים הם בוחרים לשים על המוצר את סמל החברה או הלוגו שלה. המחשבה מאחורי בחירה זאת, בדרך כלל, היא שכך המתנה יכולה לסייע גם כשיווק סמוי בכל מקום אליו העובד והמתנה ילכו.

החיסרון בדרך הפעולה הזאת היא שפעמים רבות העובדים מודעים לכך, ולכן פחות מעריכים את המתנה עצמה. לכן, במידה ואתם מעוניינים לשים את סמל החברה כל הבקבוקים המעוצבים שאתם רוכשים לעובדי החברה, נסו לשים את הלוגו בגודל קטן יותר או לצרף גם את שמם של העובדים, על מנת שהמתנה לא תרגיש רק כמו פרסומת סמויה.

 

קחו בחשבון זמן ייצור ארוך

במידה ואתם בונים על הבקבוקים בתור מתנה עבור אירוע כלשהו, בין אם מדובר בחג או בחגיגות השנה להקמת החברה, אל תשכחו שייתכנו לעיתים זמני ייצור ארוכים עבור בקבוקים מעוצבים אישית. לכן, מומלץ לקחת מרווח ביטחון גדול, על מנת להימנע ממצב שהבקבוקים לא מגיעים בזמן לאירוע שלשמם הוזמנו.

 

סיכום

בשורה התחתונה, זה לא מסובך במיוחד להזמין ולעצב בקבוק בעיצוב מותאם עבור עובדי העסק שלכם, רק חשוב לוודא שאתם סומכים על העסק ממנו הזמנתם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא