חיפוש

איך לעצב מטבח לעסק – ארבעה טיפים שיעזרו לכם

כשיש לכם מטבח לעסק, הוא הופך להיות חלק מהחלל הרחב של המשרדים. במטבח נערך טקס הבוקר הקבוע- הכנת קפה, שיח קטן עם העמיתים לעבודה, ובהמשך היום גם המקום בו אוכלים את ארוחת הצהריים. כאשר המטבח בעסק שלכם מעוצב כיאה, הדבר משרה על האווירה ועל תחושתם של העובדים במקום. כולם אוהבים להיות במקום אסתטי לעין, ולהרגיש שמקום עבודתם מעוצב בקלאס, וכאן נשאלת השאלה מהי הדרך האולטימטיבית לעיצוב מטבחים בעסק. ריכזנו לכם ארבעה טיפים שיסייעו לכם בעיצוב המטבח לעסק שלכם.

 

צבעים וחומרי גלם

אם רוצים לעצב את המטבח בעסק בצורה מודרנית, מומלץ להשתמש בגוונים בוהקים, אשר מאפיינים את קווי המטבח המודרני. אפשר לבחור בצבע ניטרלי, כמו שחור או לבן, אשר מייצר מראה נקי שמשתלב בקלות. מהצד השני, גם בחירה בצבעים נועזים יותר יכולה להיות נכונה, ותיצור מטבח דומיננטי ומזמין (צבעים כמו אדום, צהוב או אפילו כחול). בהיבט חומרי הגלם, ישנם לא מעט סוגי חומרים שיקנו מראה מפואר ויוקרתי למטבח שלכם, אולם המרשים והמומלץ ביותר הוא עץ מלא, אשר יוצר מראה אסתטי ונקי למטבח. מטבחי דניאל למשל, תוכלו למצוא מטבחים בשלל צבעים ומשלל חומרי גלם.

 

פינוקים שירשימו את העובדים

מטבחים מודרניים מאופיינים בפרקטיות רבה, ובכל מני טכנולוגיות חכמות שמשוות מראה יוקרתי ומשוכלל לעסק. המטבח כאמור, הוא חלל שבו מתכנסים במשך דקות ארוכות עובדים, עמיתים ולעתים גם אורחים מהחוץ, כך שעליו להיות מפנק ומזמין. ככל שתאבזרו את המטבח שלכם ביותר מכשירים פרקטיים, כמו למשל מכונת אספרסו, בר מים וכו', כך המטבח ייחשב למפנק יותר ולמתקדם יותר בעיני הנמצאים. ואיזה עובד לא אוהב ללכת למקום בו מפנקים אותו כראוי?

 

בחירת תאורה שתהלום את המטבח בעסק

הבחירה בתאורה שתמוקם במשרד שלכם חשובה לא פחות מעצם הבחירה במטבח. כיום תאורה מהווה גוף עיצובי לחלוטין, והיא חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של המטבח. מומלץ לבחור בגוף תאורה שצמוד לתקרה. כמו כן, תוכלו לבחור בתאורה שממקדת את האור בפריטים מסוימים שאתם אוהבים במיוחד במטבח, משחק באור וצל, הארת קווי המתאר של המדפים במטבח וכו'. למתקדמים יותר, אפשר לשלב לצד גוף התאורה המרכזית לדים קטנים, שישוו למטבח מראה מודרני וחגיגי.

 

עיצוב בהתאמה אישית

אם יש לכם חזון בראש, ואתם יודעים איך אתם רוצים שהמטבח שלכם ייראה, מוטב לעבוד עם חברה שמספקת מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית. ההתאמה האישית חשובה לשם בחירת מידות נכונות, לשם אספקה של מכשירים שאתם רואים בהם רלוונטיים באופן ספציפי למטבח שלכם, וכן שלא יהיה קיבעון מסוים מצד החברה בנוגע לתצורה בה המטבח מגיע. על מטבח החלומות לא מתפשרים, ודאי כשמדובר במטבח לעסק, בו אתם מצויים מרבית שעות היום.

מטבח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כלי גינה
6  כלי עבודה שימושיים

בין אם אתה גנן מושבע או חובב עשה זאת בעצמך, הכלים הנכונים חיוניים לפרויקטים מוצלחים של תחזוקת גינות ובנייה. הכלים הנכונים לא רק מקלים על

קרא עוד »
במה כרוכה בניית פרגולה?

בנייה של פרגולה מעץ זה לא עניין של מה בכך. לאחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של אנשים שחושבים אחרת ומנסים לבנות את הפרגולה באופן

קרא עוד »