חיפוש

איך לשים נכון כיסוי לספה פינתית

אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב של בית הוא הנראות של הסלון.

נראות טובה של הסלון ניתן להשיג באמצעות סדר, ניקיון וכמובן – השקעה נכונה בריהוט: ספות נוחות ויפות, שולחן, אביזרי יופי ואולי גם כורסא או שתיים.

ספות הן מהרהיטים שאנחנו משקיעים בהן הכי הרבה כסף – ובצדק: על הספה גם להיות נוחה ופונקציונאלית וגם להיות יפה.

עם זאת, נזקי זמן לעיתים בלתי נמנעים וכדאי למצוא את הדרכים הנכונות להאריך את חייהן של הספות ככל האפשר.

 

מהם היתרונות של ספה פינתית?

אחד מסוגי הספות הפופולאריים כיום הוא ספה פינתית. מדוע רבים מעדיפים ספות מסוג זה?

  • ניתן להזיז בקלות: לרוב ספות פינתיות מורכבות משתי יחידות הצמודות זו לזו, דבר המקל להזיז אותן בעת הניקיון ולהחזיר למקום בקלות. זאת בניגוד לספה עם שלושה מושבים שכבדה יותר וקשה להזזה.
  • ספה פינתית מאפשרת מרחב עיצובי גדול: כאשר בוחרים ספה פינתית ניתן לבחור יחידות בשני צבעים וכך לגוון את צבע הסלון ולהוסיף לו ייחודיות. בנוסף, ניתן לרכוש כיסוי לספה פינתית או סטים של שני צבעים לשני היחידות ולהחליף צבעים מדי פעם.

 

מה זה כיסוי לספה?

כיסוי לספה הוא כיסוי שניתן לשים בקלות על הספה באמצעות רצועה אלסטית וכך להגן על הספה לאורך זמן וכן לשנות את עיצובה אם מעוניינים בכך. טרנד הכיסויים לספה הולך וכובש את העולם, אם כי יש לציין שלא מדובר בהמצאה חדשה, וכיסויים לספות היו נפוצים מאוד בשנות השבעים אך חזרו לאחרונה בזכות מגוון עיצובים רחב ונוחות מרבית.

 

כיצד שמים כיסוי לספה פינתית?

ישנם כיסויים מיוחדים המתאימים לספות פינתיות. באמצעות רצועת גב אלסטית העוטפת את גב הספה נמנעת החלקה של הכיסוי, כך שלאחר ששמתם את הכיסוי תוכלו להשתמש בספה בנוחות רבה ללא חשש שהכיסוי ייצא ממקומו. הכיסוי קל מאוד להלבשה על הספה ולהסרה, כך שמתי שתרצו לכבס את הכיסוי תוכלו לעשות זאת בקלות.

 

מהם היתרונות של כיסוי לספה?

  • שומר על הספה: בסופו של דבר ספה היא רהיט שאנחנו עושים בו שימוש רב, ולא תמיד בעדינות. כיסוי לספה מסייע לשמור עליה מפני נזקים שונים ולהגן עליה לאורך זמן.
  • ניתן להסיר ולכבס בקלות: קל מאוד להלביש את הכיסוי על הספה ולהסיר אותו, כך שאין שום בעיה לכבס אותו מתי שאתם רוצים ולהנות ממראה חדש ונקי של הספה בכל זמן.
  • מגוון עיצובים: כיום קיימים מגוון עיצובים מרהיבים במחירים זולים יחסית, כך שתוכלו לקנות מספר כיסויים בעיצובים יפים בעיניכם ולהחליף מדי פעם ולגוון את המראה של הסלון שלכם.

 

הכיסויים של Sofacoverts

ישנו מגוון רחב מאוד של כיסויים לספה לקניה באתר Sofacovers. האתר דואג להתעדכן עם עיצובים מגוונים ומרהיבים ביופיים שישדרגו את הנראות של הסלון שלכם באופן ניכר, וכל זה במחירים שווים לכל כיס.

 

סלון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא