חיפוש

איך לשמור על השטיח שלך במשרד נקי וללא כתמים?

המשרד שלכם הוא המרחב בוא ם מבלים במשך רוב שעות היום, לכן כדאי לכם שהוא יהיה נעים ונקי.

כמו כן, זה המרחב בו העובדים שלכם נמצאים במשך היום – ושמירה על הנוחיות שלהם תועיל מאוד לעסק.

כיוון שכמעט בכל משרד יש שטיח – בגלל ימות החורף הקרים, או הצורך במשטח עיצובי – כל בעל עסק צריך לדאוג לניקיון השטיח שלו.

אז לפני שאתם מכבסים את השטיח שלכם בכל שבוע, כדאי שתשמעו כמה טיפים לשמירה על שטיח נקי.

 

חברת ניקיון

הדבר הראשון שכל משרד צריך לעשות הוא למצוא חברת ניקיון לעבוד איתה. חברת ניקיון צריכה להתמחות בניקוי משרדים, להיות יעילה ומהירה – כלומר שהעובדים שלה טובים, לתת הצעת מחיר הוגנת ולהיות קרובה למשרד שלכם. אם תמצאו חברת ניקיון שמתמחה בתהליך של ניקוי שטיחים בקומות משרדים – אתם תיהנו משטיחים מצוחצחים ומבריקים במשך כל ימות השבוע.

 

בלי קפה ליד השטיח!

כתבנו קפה, אבל התכוונו לכל סוג של מזון – נסו להרחיק כמה שיותר את האוכל שלכם מהמקומות עם השטיח. אם יש מרחב שבו אוכלים במשרד – אל תשימו שם שטיח מלכתחילה. כמו כן, אם יש עובד שאוהב לשתות קפה בחדר המשרד שלו, אל תשימו שטיח ששייך לעסק בחדר שלו – אם הוא יהיה מעוניין בשטיח הוא ישים בעצמו.

 

הציבו שטיח לניקוי נעליים בכניסה

הסיבה הנפוצה ביותר לכך ששטיחים מתמלאים בכתמי, אבק ולכלוך היא הבוץ שיש לאנשים על הנעליים. לא רק בימות החורף הנעליים מתלכלכות, לכן תמיד כדאי שיהיה בכניסה למשרד שטיח לניקוי נעליים. השטיח הקטן הזה יפתור לכם בעיות גדולות ורבות – אז למה לא להשקיע כמה שקלים בקנייה שלו?!

 

למה חשוב לשמור על משרד נעים ?

  1. לקוחות – אם תשמרו על משרד נקי ומטופח, שפועל יוצא של מצב זה הוא שטיחים נקיים, אתם תמשכו את הלקוחות שלכם אל העסק. לקוחות שמגיעים למשרד מלוכלך יוצרים תודעה שלילית על העסק שלכם וחבל.
  2. עובדים – העובדים שלכם צריכים שתגרמו להם להרגיש שהם כוח עזר בלבד, אלא שחשוב לכם הנוחיות שלכם והחוויה שלהם בעבודה. עליכם להשקיע בעובדים כדי לתת להן חוויה נעימה, וכדי לשמור אותם קרוב אליכם.

 

ניקוי עצמאי

אם אתם רוצים לנקות בעצמכם את השטיחים – כדאי להשתמש בחומרי ניקוי מתאימים, או לכבס את השטיח. יש שטיחים שהכביסה לא פוגעת בהם לכן אתם יכולים להיות רגועים ולנסות את זה.

 

סיכום

ניקוי שטיחים זו פעולה חשובה מאוד, משום שהיא שומרת על אווירה נעימה ומזמינה במשרד של העסק שלכם. אם אתם רוצים ליצור רושם טוב בעיני העובדים והלקוחות – עליכם לדאוג לניקיון המשרד. על מנת לשמור על שטיחים נקיים, יש לעבוד עם חברת ניקיון מקצועית שמתמחה בניקוי שטיחים של משרדים.

שואב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא