חיפוש

איך לתכנן אירוע חברה מושלם

העובדים שלכם נותנים מעצמם הרבה בימי העבודה, משקיעים זמן אנרגיה ומסירות רבה למשימות שלהם ואוהבים לבוא לעבודה – וחשוב לגרום לזה להמשיך כך. דרך מעולה לפנק את העובדים ולתת להם תחושה טובה ביא לתכנן עבורם אירועי חברה מושקעים. במאמר זה נסביר לכם בדיוק איך עושים את זה ומה חשוב לדעת לפני.

 

עובד מרוצה הוא עובד טוב יותר

כיום כל חברה יודעת שעובדים מרוצים הם עובדים אפקטיביים יותר, עם יותר מוטיבציה ותוצאות שמדברות בעד עצמן. דרך מעולה להרים את המורל של עובדי החברה ולעזור לשביעות הרצון הכללית שלהם היא לארגן עבורם אירועי חברה מושקעים ומהנים. באירועים הללו, העובדים יוכלו ליהנות, להשתחרר, לאכול אוכל טעים, להשתתף בפעילויות ואטרקציות שיעזרו לגיבוש הצוות ובעיקר לקבל הערכה ותחושה טובה מהחברה בה הם עובדים. אז איך מתכננים אירוע חברה לא פחות ממושלם?

 

מה חשוב לעשות כשמתכננים אירוע חברה?

אז בכדי להראות לעובדים שלכם שאתם מעריכים אותם באמת, מתכננים אירוע חברה מושקע ומרגש. איך עושים את זה? בוחרים אטרקציות לאירועים מבית מעטפת, ועוד פינוקים. איגדנו עבורכם את כל המצרכים הנחוצים עבור אירוע חברה מושלם שיפנק את העובדים שלכם בכל טוב ויראה להם כמה הם חשובים ומשמעותיים עבור החברה. הנה הם:

בחרו לוקיישן מתאים

השלב הראשון הוא להבין את גודל האירוע ולבחור לוקיישן מתאים. במידה ומשרדי החברה שלכם גדולים מפיק עבור אירוע עם עמדות ודוכנים זה מעולה, אבל אם החברה גדולה או שאין מספיק מקום להתפרס במשרדים שלכם כדאי למצוא לוקיישן נפרד. מה גם, שההפרדה בין המשרד לבין האירוע שיהיה במקום אחר אולי תעזור לעובדים להרגיש שזה באמת אירוע כיפי ולא עוד משהו שקשור לעבודה.

פנקו את העובדים באוכל טעים ומיוחד

ידוע שהדרך לליבם של אנשים רבים היא הבטן שלהם. פנקו את העובדים שלכם עם דוכני מזון מעולים, קונספטים מיוחדים ואופציות רבות לבחירה. כמו למשל:

  • דוכן צ׳ילי קון קרני, מיוחד ומפתיע
  • דוכן צ׳יפס שכיף לנשנש ולטבול ברטבים שונים
  • דוכן המבורגר לכל אוהבי הבשר
  • דוכן פלאפל שיתאים גם לבררניים ביותר
  • דוכן וופל בלגי כדי לסיים את הערב במשהו מתוק

 

העשירו את האירוע בעזרת שולחני משחק תחרותיים

דרך מעולה לגבש את הצוות שלכם ולעזור למורל בין המחלקות היא להביא לאירוע שולחנות משחק שיעזור ליצור תחרות כיפית בין העובדים. בחרו משחקים נוסטלגיים כמו פינג פונג או הוקי אוויר, או אולי כדורסל אלקטרוני בשביל טוויסט שירים את האנרגיה של כולם.

בחרו עמדות מולטימדיה כיפיות

עמדות מולטימדיה חדשניות הן פתרון מושלם לאירוע חברה. בחרו להביא עמדות פלייסטיישן עם משחקים מסעירים, עמדות מציאות מדומה שיטריפו את כולם וכולי. ככל שתשקיעו יותר באטרקציות והפעילויות שיהיו באירוע החברה, כך העובדים שלכם יהנו יותר ויזכרו את הערב לטובה.

 

לסיכום

אירוע חברה מושקע ומהנה, מלא בדוכני אוכל שווים, עמדות מולטימדיה חדשניות, שולחנות משחק מפעילים ועוד אטרקציות שוות יעזור לעובדים שלכם להרים את המורל ולהרגיש שאכפת לכם מהם.

עובד מרוצה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא