חיפוש

איך מפיקים סרט הדרכה?

הפקה של סרטי הדרכה זה לא עניין של מה בכך. כל מי שלקח חלק בעניין בעברו ידע להגיד לכם שמדובר בהליך שמצריך ידע וניסיון בתחום. בעקבות פוסט שעלה בנושא בקבוצת בפייסבוק שעוסקת בעריכת סרטים, יצאנו לבדוק איך מפיקים סרטי הדרכה וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

תכירו את המומחים שעזרו לנו להגיע למסקנות

אנו לא יודעים איך מפיקים סרט הדרכה, זה וודאי ברור לכם אם קראתם את הפסקה הקודמת. כדי שנוכל להציג בפניכם את המידע באופן מעמיק, היינו צריכים לפנות אל המומחים. שימו לב – לא מדובר באלו שעוסקים בתחום באופן יום יומי, אלא במי שהסתייעו בהם להפקת הסרט.

אתם וודאי תוהים איך הגענו אל אותם אנשים, אז נציין בפניכם כי ערכנו סקר מקיף שאפשר לנו להגיע לאנשים שהפיקו את הסרט. כך ששאלנו אותם את כל השאלות החשובות, למשל:

  • האם הפקתם לאחרונה סרט הדרכה?
  • איך ההליך נעשה?
  • יש לכם תובנות מהנושא?
  • תרצו לשתף אותנו בטיפים חשובים?

קיבלנו את כל המידע וריכזנו אותו למדריך הנוכחי שיאפשר להכיר את העניין באופן מעמיק.

להפיק סרט הדרכה

איך מפיקים סרט הדרכה? השלב ה – 1

הפקה של סרט הדרכה צריכה להיעשות על ידי מומחים בתחום. כך שבשלב הראשון עליכם לפנות אל חברה מומלצת. כזו שרבים הסתייעו בה להפקה של סרטים מסוג זה. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם ממליצים בחום על פאוזה בית הפקות ישראלי, כך ששווה לכם לבדוק במה מדובר.

 

איך מפיקים סרט הדרכה? השלב ה – 2

בשלב השני העוסקים בתחום ישאלו אתכם כל מיני שאלות שימקדו אותם ויאפשרו להם להבין מה תחום ההדרכה שלכם, איפה אתם רוצים שהסרט יצטלם (בסטודיו, במשרדים או אולי בטבע?). הם ישבו ביחד עם כל התשובות שמסרתם ויפיקו את הסרט.

הם בעצם יתכננו מה צריך להיאמר ומתי, כדי שניתן יהיה להבין את כל המסרים הדרושים באופן ברור. לאחר שתענו על כל השאלות הללו, יהיה אפשר לעבור אל השלב הבא.

 

איך מפיקים סרט הדרכה? השלב ה – 3

בשלב זה, השלב ה – 3 והאחרון מתחילים בצילומים של הסרט. שכן, זהו השלב שבו יש כבר את כל המידע המקיף בנושא. הצילומים עשויים לארוך כמה שעות ארוכות, כך שכדאי שתיערכו לכך מראש. שימו לב – יש לא פעם מצבים שבהם צוות ההפקה יאמר לכם כי יש צורך בכמה ימי צילום כדי שהסרט ייצא מושקע ומקצועי.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מפיקים סרט הדרכה. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים פשוט לפנות אל צוות הפקה מומלץ ומקצועי שיבצע עבורכם את ההפקה של הסרט ויאפשר לכם לצאת עם סרט מקצועי וענייני.

להפיק סרט הדרכה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא