חיפוש

איך משלוחים יכולים לעזור לעסק שלכם לגדול

החזקת עסק בישראל עם הראש מעל המים היא לא משימה פשוטה כלל.

בין אם מדובר במסעדה, בחנות אינטרנטית או בכל עסק פרטי אחר- ההוצאות הכרוכות בהישרדות העסק והצלחתו הן רבות מספור.

מערך משלוחים בנוי ויציב עשוי לשפר את מצב העסק.

 

משלוחים לעסק- מאריכים את ימיו

רבים לא מבינים זאת, אך שירות משלוחים לעסקים הם בגדר עורק כלכלי של ממש. בחירת חברת משלוחים מתפקדת, כזו המגיעה ללקוח בזמנים שסוכמו על ידו, בין אם מדובר במזון, מארז לחג או מתנה מחנות מקוונת- משפרת את חוויית הרכישה של הלקוח ותורמת בצורה ישירה לבניית המוניטין של העסק שלכם.

 

הקורונה טרפה את הקלפים

כמובן שבעולם טכנולוגי המחפש את הפתרונות הנוחים בכל רגע נתון, והודות לחלקו האינטגרלי של האינטרנט בחיינו, משלוחים הם מנת חלקם של כל עם ישראל בעשורים האחרונים. אולם נגיף הקורונה והשלכותיו ההרסניות על העולם כפי שהכרנו אותו, הביא את בעלי העסקים להבנה שמשלוחים הם הדרך היחידה לשמור על קשר רציף ויציב עם הלקוח, יציב ככל הניתן בתקופה טרופה זו. חשיבותם של המשלוחים הפכה קריטית לשרידותם של עסקים רבים, קטנים כגדולים, שמצאו את עצמם זקוקים לשליחים בצורה נרחבת יותר לעומת העבר.

 

מערכת ממוחשבת להבטחת יעילות

בעבר מערכי משלוחים היו נשענים על סדרנים שהיו מתאמצים להתאים כל משלוח לסדר עדיפויות של העסק, כמו זמן משלוח, תכולתו או אזורי חלוקה. כיום, עסקים רבים עובדים עם מערכות ממוחשבות המתבססות על שעות העומסים בכביש, מחשבת את הוצאת הדלק המינימלית ביחס לכיסוי אזורי חלוקה מקסימליים, ומאפשרת לשליחים שימוש באפליקציות נוחות כדי לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר. כך ניתן למנוע טעויות אנוש בסידור מסלולי המשלוחים ובכך גם למנוע תסכול מצד הלקוח.

 

מערך פנימי או חברת משלוחים חיצונית

ישנן חברות ועסקים קטנים המעדיפים להסתמך על מערך שליחים פנימי מטעמם, אולם לעיתים השליחים נבחרים על פי סטנדרטים שונים מן החברות המקצועיות, ובכלל- ניהול מערך פנימי דורש תשומת לב ותכנון רב, שעשוי לגרוע מביצועי העסק בתחומים שונים בהם עליו להתמקד. לכן, אם הפתרון הפנימי הוא נטל ולא נכס, מומלץ לשקול להעביר את ניהול המערך לחברת שליחויות חיצונית. חברות כאלו עשויות להתאים את עצמן להיקף המשלוחים הנדרש לעסק, את רף ההכנסות והרווחים הצפויים, ולתת קנה מידה לעסק מה ההחלטה המשתלמת ביותר.

לגופו של עניין, בתקופה בה אנו חיים, בה בידוד ביתי הוא עניין שבשגרה, בה קנייה מקוונת באינטרנט היא נחלת הכלל ומגבלות על התקהלות הן הנורמה, חשיבותן של חברות השליחויות השונות היא בלתי נתפסת. לכן, כדי לשמור על העסק שלכם רלוונטי ורווחי, עבודה בצמוד לחברה חיצונית או יצירת מערך משלוחים פנימי ומתפקד הן בגדר חובה. בסופו של היום, כולנו רוצים שהמוצר שהזמנו, בין אם הוא ציוד ספורט או מגש פיצה, יגיע בזמן ועם חיוך.

שליח

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא