חיפוש

איך מתקינים חימום תת רצפתי בבית בנוי?

חימום תת רצפתי הפך להיות דבר נפוץ בבתים שונים ברחבי הארץ. יש מי שגילו את עובדה זו באיחור, לאחר שעברו לביתם הנוכחי וגילו כי הם רוצים להתקין בו את החימום המדובר. אנחנו חווינו את הסיטואציה הזו לא מזמן והבנו כי עלינו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי להבין איך עושים זאת. אם אתם נמצאים במצב דומה, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו איך מבצעים את ההתקנה בבית בנוי.

 

חימום תת רצפתי – בואו נציג אותו בקצרה

רגע לפני שנציג בפניכם את המסקנה שאליה הגענו, עליכם לדעת מה זה בכלל אומר 'חימום תת רצפתי'. יכול להיות ששמעתם על כך מחברים, שכנים או מכרים, אך אין זה מספיק. נציין כי מדובר בפתרון חימום איכותי שמחזיק מעמד לאורך זמן רב. כידוע, לגלי חום יש נטייה לעלות כלפי מעלה. כך שבעצם, נוצר מצב כי החימום התת רצפתי מעלה את האוויר כלפי התקרה ומפזר תחושה חמימה ואחידה ברחבי הבית.

חימום תת רצפתי

כך מתקינים חימום תת רצפתי בבית בנוי

יש מי שמבצעים את הליך ההתקנה של חימום תת רצפתי בעת תכנון הבית. מי שעושים זאת, פשוט יוצרים קשר עם חברה מומלצת ומוסמכת בתחום שפורשת את גופי החימום על הרצפה בהתאם למדידות שנערכו במקום קודם לכן.

רק לאחר מכן, מתבצע הליך הריצוף ומותקנים תרמוסטטים שונים ברחבי הבית, כדי שניתן יהיה לווסת את החום בכל חלל. בבתים בנויים, מתבצעת התקנה לאחר הוצאת המרצפות מהמקום. ראוי לציין כי הליך זה מתבצע גם כן על ידי בעל מקצוע שיש לו ניסיון בהליך מסוג זה.

 

סוגי החימום התת רצפתי שניתן להתקין

נציין בפניכם כעת שיש כל מיני סוגי חימום תת רצפתי. כך שאתם בעצם יכולים לבחור את זה המתאים עבורכם ביותר. הנה סוגי החימום שיאפשרו לכם לחמם את הבית בקלות ללא צורך בתנור או מזגן:

  • חימום תת רצפתי על בסיס גז
  • חימום תת רצפתי על בסיס מים
  • חימום תת רצפתי על בסיס חשמל

חימום תת רצפתי

מתכננים להתקין חימום תת רצפתי בבית בנוי? הנה עובדה שאתם צריכים להכיר

מי מכם שמתכננים לבצע את ההליך בבית קיים צריכים לקחת בחשבון שההליך יכלול שיפוץ מסיבי והרמה של כל הריצוף ברחבי הבית. אנו כאן כדי להציג את העניין בפניכם, כדי שתוכלו לדאוג לעצמכם למקום לינה חלופי. בתור מי שביצעו את ההליך, אנחנו יכולים לומר לכם שהעניין הזה ישתלם לכם בסופו של דבר. שכן, אין דבר יותר נעים מלדרוך על רצפה חמימה ביום חורף קר.

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם יודעים איך מתקינים חימום תת רצפתי בבית בנוי, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם חברה מוסמכת בתחום ולתאם עמה הגעה לצורך קבלת פרטים נוספים. נאחל בהזדמנות זו שתיהנו מחורפים חמים ונעימים בדירתכם.

חימום תת רצפתי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא