חיפוש

איך תהפכו את הגינה לזולה הראשית של הבית

יש לכם גינה שהחלטתם להפוך לזולה – פינת ישיבה, לרוב נמוכה, המשמשת לאווירת שלווה, רוגע והיזרקות כללית.

הנה מספר דברים שיהפכו את הגינה שלכם לזולה המושלמת.

 

ספסלי ישיבה

ספסלי הישיבה יהיו לרוב מעץ מלא. ניתן לבחור ספסלים עם מסעדי צד לזרועות, וניתן לבחור ספסלים ללא מסעדי צד. הספסלים לרוב נמוכים והמסעד בעל זווית אלכסונית המאפשרת הישענות. הספסלים יכולים להיות תלת מושביים, דו מושביים או חד מושבי. ניתן למצוא מערכות שלמות המורכבות מספסל דו מושבי ושני ספסלים חד מושביים פלוס שולחן עץ או וריאציות דומות, לרוב המערכת תכלול את הריפוד ומספר כריות. במקומות מסוימים יהיה ניתן לבחור גם את צבע העץ של הספסלים.

 

ריפוד

הריפוד מורכב ממזרנים המונחים על הספסלים, מזרן לישיבה, לגב לרוב תהיה כרית כמשענת. כשמזמינים מערכות ישיבה שלמות לרוב הן יכללו את הריפוד ולפעמים גם מספר כריות נוספות. עיצובים שונים או גוונים ספציפיים יכולים לא להיכלל במחיר ותאלצו לשלם עליהם תשלום נוסף. גם המזרנים וגם הכריות מגיעים במספר צבעים. המזרנים מגיעים בעובי מסוים, לרוב 8 סנטימטר, במערכות ישיבה מסוימות יהיה ניתן לשדרג את עובי המזרן בתוספת תשלום. הכיסויים עשויים מבד דוחה מים, כך שמיקום הזולה ליד בריכה אפשרי בהחלט.

 

עיצוב

המזרנים לרוב בעלי צבע אחיד וחלק, לכן כדאי לשלב איתם כריות בעלות דוגמאות, הדפסים וגוונים כדי לשבור את החדגוניות ולהוסיף צבע ועניין לזולה שלכם. במקרה והזולה שלכם ממוקמת על רצפה או משטח דק עשוי עץ, ניתן לפרוש שטיח בעל גוונים דומים לכריות או למזרנים וכך לזרוק עוד נקודה של צבע לזולה שלכם.

 

מחיר

המחיר של מערכות ישיבה שלמות – לרוב ספסל דו מושבי, שני ספסלים חד מושביים, שולחן, מזרני ריפוד ומספר כריות נלוות – יכול לנוע מ – 850 שקלים (מדובר בספסל בודד כשהריפוד והכריות נמכרים בנפרד) ועד לכ – 2000 שקלים (במקרה זה מערכת הישיבה היא שלמה). כריות הנוספות לכמות המופיעה במערכת הישיבה המקורית יוסיפו למחיר, כך גם בחירת מזרנים עבים יותר מהמזרן המופיע בדגם. הובלה אינה כלולה במחיר, אך לעיתים תהיה בחינם לאזורים מסוימים. צביעת העץ ממנו מורכבת מערכת הישיבה עלול גם הוא להוסיף למחיר הכולל של מערכת הישיבה.

 

לסיכום

כדי להפוך את הגינה שלכם לזולה מושלמת, כדאי להוסיף לה ריהוט זולה לגינה. מערכת הישיבה תכלול לרוב ספסלי עץ מלא: אחד דו מושבי, שניים חד מושביים ושולחן. אליהם יתווספו המזרנים לישיבה לרוב בצבע חלק לכן כדאי שהכריות יהיו בעלות הדפס. את המזרנים ניתן לשדרג על ידי הזמנה של מזרנים עבים יותר מאלה הנתונים בדגם, אך שדרוג זה יעלה את המחיר. גם המזרנים וגם הכריות ניתנים לבחירה מבחינת צבעים ועיצוב, אך עיצובים מסוימים וכריות נוספות לכמות המצויה בדגם יגררו גם הם תוספת למחיר הדגם.

 

מרפסת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כלי גינה
6  כלי עבודה שימושיים

בין אם אתה גנן מושבע או חובב עשה זאת בעצמך, הכלים הנכונים חיוניים לפרויקטים מוצלחים של תחזוקת גינות ובנייה. הכלים הנכונים לא רק מקלים על

קרא עוד »
במה כרוכה בניית פרגולה?

בנייה של פרגולה מעץ זה לא עניין של מה בכך. לאחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של אנשים שחושבים אחרת ומנסים לבנות את הפרגולה באופן

קרא עוד »